Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar en kille.. som är 1 år yngre


Saga
 Saga
Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej på snart 14 år, som gillar en kille som är 1 år yngre. Han e över gullig, snäll, snygg o smart. Vi har gemensamma intressen o va för inte så länge sedan på läger tsm (och ska snart på ett till). Vi sov då i vindskydd o jag såg då till så att vi sov nästan precis brevid varandra. Alla andra skämtade med oss och sa att vi typ knullade med varandra o att vi var tsm. Han höll mig i handen som på skämt när dem sa det o skämtade med mig hela tiden, fick mig att skratta osv. Vi går även i samma korridor i skolan o brukar snacka lite då. Jag gillar honom, det vet jag, men jag vet inte om han gillar mig, för isdf vill jag ju sattsa. Har aldrig haft ett riktigt förhållande innan. Men vad vill killar egentligen ha hos en tjej? Min kropp e inte perfekt, har fin rumpa, ben o mage, men mina bröst e jätte små..:/ men jag fattar inte om han gillar mig?.. 


   
Citera

Fråga honom, kommunikation är a och o.


   
SvaraCitera

umgås mer med honom. han gillar ju isf dig för din insida, gillar han dig bara för dina yttre attribut är han ju inget att ha. till slut kommer ni märka hur den andra känner, även om det kommer gå snabbare om ni tar mod till er och pratar om det 🙂


   
SvaraCitera
Yaren

Kör hårt. 


   
SvaraCitera

Visa att du tycker om honnom! ( behöver ju inte hänga pa laset men..) bara va natulig och kanse göra ngt tillsamans.
PS: min bror är 14 och hans tjej 16, sa aldern är nog inte sa viktig 😉


   
SvaraCitera