Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar en tjej men hon behandlar mig illa..


Ämnesstartare

Hej UM..

Jag gillar en tjej, vi kan kalla henne Hannah. Jag gillar Hannah väldigt mycket men hon behandlar mig som skit. Jag kan inte sluta tänka på henne, för han är otroligt fin och jag har inte sett någon som henne tidigare. Jag är bara 14 år, men jag vet hur jag känner.

Asså, hon är 14 också men hon kan inte sluta hänga med äldre killar som bara utnyttjar henne för sex (runt 3-4 år äldre än henne). Jag har pratat med henne om det, men hon säger att hon verkligen gillar den här killen, men ändå ser man den här killen tillsammans med massa andra tjejer hela tiden.

Hon säger att hon vill vara vän med mig, sen när jag säger att jag inte kan vara vän med någon jag gillar så otroligt mycket så börjar hon skratta åt mig.

Hur kan jag få henne att sluta vara med sånna äckliga horor som den här killen? Och vad ska jag göra åt att jag gillar henne?


   
Citera

jakan28:

Hur kan jag få henne att sluta vara med sånna äckliga horor som den här killen?

Du kan låta henne fatta sina egna beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hon blev ju fan våldtagen av den här killen häromdagen. Asså.. Klart hon ska få fatta sina beslut, men den här killen är inte bra för henne, alla hennes vänner, inklusive mig själv ser det.


   
SvaraCitera

jakan28:

Men hon blev ju fan våldtagen av den här killen häromdagen.

Då kan du anmäla honom för våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, men hon vill inte att vi gör det. 🙁


   
SvaraCitera

jakan28:

Haha, men hon vill inte att vi gör det. 🙁

Du kan göra det ändå.


   
SvaraCitera

jakan28:

Jag gillar en tjej, vi kan kalla henne Hannah.
Jag gillar Hannah väldigt mycket men hon behandlar mig som skit.

Men hon blev ju fan våldtagen av den här killen häromdagen.
Och vad ska jag göra åt att jag gillar henne?

Hitta någon annan hannah 14 år. En redig kille som du själv förtjänar en bättre "hannah".

jakan28:

Hon säger att hon vill vara vän med mig, sen när jag säger att jag inte kan vara vän med någon jag gillar så otroligt mycket så börjar hon skratta åt mig.

Det finns ett ord för detta. Vänfacket. Vissa fall är det svårt att komma från vän till pojkvän.


   
SvaraCitera

jakan28:

Asså, hon är 14 också men hon kan inte sluta hänga med äldre killar som bara utnyttjar henne för sex (runt 3-4 år äldre än henne).

Vissa tjejer gillar att bli behandlade som horor och söker sig ständigt till "tuffa" äldre killar som i slutändan bara gör dom illa. Men lär sig tjejerna? Nej dom gå vidare till nästa kille som behandlar dom som skit. Du kommer aldrig ha en chans på en sån tjej, hitta en tjej som vill ha en kille som du i stället.


   
SvaraCitera

På vilket sätt är det att behandla dig illa? Hon behandlar väl snarare sig själv illa.. [shake] Att säga att hon inte vill vara mer än vän med dig har hon rätt till.


   
SvaraCitera

Tycker ej att hon behandlat dig illa, hon ska väl inte tvinga sig själv till att känna något för dig?


   
SvaraCitera

Zapetta:

Tycker ej att hon behandlat dig illa, hon ska väl inte tvinga sig själv till att känna något för dig?

Word.

jakan28:

Hur kan jag få henne att sluta vara med sånna äckliga horor som den här killen?

Det kan du inte få henne att vara; det är hennes uppgift, så låt henne vara om det är så hon vill leva.

Erbjud dig att prata med henne och finns där för henne om hon mår dåligt.

jakan28:

Och vad ska jag göra åt att jag gillar henne?

Det finns inte mycket man kan göra annat än att låta känslorna existera samtidigt som man försöker gå vidare.


   
SvaraCitera

jakan28:

Jag kan inte sluta tänka på henne, för han är otroligt fin och jag har inte sett någon som henne tidigare

jakan28:

Hur kan jag få henne att sluta vara med sånna äckliga horor som den här killen?

Förlåt att jag dömer lite nu, men de låter som om du e densamma som den andra killen :S


   
SvaraCitera

Ta en påse med bajs.
Ställ den utanför hans dörr.
Sätt eld på den.
Ring på hans dörr.
Spring.

Har absolut inget å göra med tråden. Men det blir kul [party]


   
SvaraCitera