Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar en tjej men hon gillar en annan


Ämnesstartare

Hej.
Jag gillar en tjej som 1½ äldre än mig och jag är 13.
Jag tänker bara på henne och jag kan inte äta eller sova ordentligt.
Jag har känt henne i en vecka ungefär. Vi träffade varandra under ett konsertrep när vi båda gick ut och busade.
Vi har några saker gemensamt som motocrossar tex.

Vi har haft jätte kul o ibland har vi varit själva.. Det kändes som ett bra tecken eftersom HON drog ut mig.

Vi har kikat och snapat och sedan berätta hon att hon hade skrivit med min vän i somras.. Och min vän hade dissat henne.. Det verkade som att gillade honom.
Hursomhelst frågade hon om han hade frågat mig ngt om henne o då sa jah att hon var snygg o bra vän och då skrev hon plötsligt "du är oxå en bra vän men det kan inte bli mer för jag gillar en annan och så".. Jag behövde rädda mig själv så jah sa att jah oxå bara ville vara vän och att jag gillade en annan och då sa hon va bra då❤. Nu är det lite stelt lch jag tror hon gillar min kompis och min kompis hatar henne. Finns det något sett att få henne att se annorlunda på mej för jag är inte ful men jag är inte den snyggaste heller. Tips skulle vara schysst.


   
Citera

Vad anser du skiljer dig mest från din kompis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Vad anser du skiljer dig mest från din kompis?

Han e väl lite lugnare, snyggare, större och lite mognare typ 


   
SvaraCitera

Hotdot02:

Han e väl lite lugnare, snyggare, större och lite mognare typ 

Men han hatar henne.. Kan det vara det klassiska "badboy-syndromet" som ligger till grund för hennes känslor till honom? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men han hatar henne.. Kan det vara det klassiska "badboy-syndromet" som ligger till grund för hennes känslor till honom? Blink

Jag tror det, jah vill va en bad boy men nu har hon fått en bild av mig som den söta pojken


   
SvaraCitera

Hotdot02:

Jag tror det, jah vill va en bad boy men nu har hon fått en bild av mig som den söta pojken

Var den du känner dig mest bekväm som. :))


   
SvaraCitera

Om hon gillar honom men han hatar henne så kan du ju bestämma träff med alla tre. Sen så kommer din kompis total dissa henne och vara lite taskig. Då kommer hon hata din kompis å då kan du försöka igen att få henne på kroken Tumme upp


   
SvaraCitera

adaq:
Om hon gillar honom men han hatar henne så kan du ju bestämma träff med alla tre. Sen så kommer din kompis total dissa henne och vara lite taskig. Då kommer hon hata din kompis å då kan du försöka igen att få henne på kroken Tumme upp

10/10 would work


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om hon gillar honom men han hatar henne så kan du ju bestämma träff med alla tre. Sen så kommer din kompis total dissa henne och vara lite taskig. Då kommer hon hata din kompis å då kan du försöka igen att få henne på kroken Tumme upp

De e nice tack så mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

10/10 would work


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Var den du känner dig mest bekväm som. :))

Ok 🙂


   
SvaraCitera

adaq:
Om hon gillar honom men han hatar henne så kan du ju bestämma träff med alla tre. Sen så kommer din kompis total dissa henne och vara lite taskig. Då kommer hon hata din kompis å då kan du försöka igen att få henne på kroken Tumme upp

Hon går ju uppenbarligen igång på att bli lite dissad :€


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hon går ju uppenbarligen igång på att bli lite dissad :€

Mm det kan  hända


   
SvaraCitera