Aviseringar
Rensa alla

jag gillar en tjej men vet inte ifall hon är intresserad av mig


Ämnesstartare

Jag har tyckt om en tjej i typ 3-4 år nut men jag har inte vågat visa det förren nu (i 8an) men hun säger att hon inte är intresserad av mig men det verkar faktiskt som det för vi vågar inte ta ögonkontakt och hon vågar heller inte står bredvid mig någonstans så är det för att hon är blyg elr rädd, vi vågar inte ta ögonkontakt men hon kollar mkt på mig när jag inte kollar på henne och jag kollar på henne när hon inte tittar på mig så tror ni då att hon är intresserad elr inte

MVH Tobias


   
Citera

tobbeskrillex98:

hon kollar mkt på mig när jag inte kollar på henne

hur vet du det


   
SvaraCitera

Hon sa att hon inte var intresserad och vill inte titta på dig eller stå nära dig, det låter inte som att hon är intresserad då. Inga sådana tecken. Tyvärr.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Hon sa att hon inte var intresserad och vill inte titta på dig eller stå nära dig, det låter inte som att hon är intresserad då. Inga sådana tecken. Tyvärr.

men du vet väl att tjejer alltid spelar svåra....


   
SvaraCitera

ehd igen:

men du vet väl att tjejer alltid spelar svåra....

verkligen sådär tydligt ogillande????? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hon har visat att hon gillar mig /intresserad av mig men när vi väl fått ögonkontakt så kan vi hålla kvar den typ 1-3 sek men nu idag och igår så har hon liksom gått väldigt nära mig när det finns mycket utrymme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

hur vet du det

för jag har sett det 😉


   
SvaraCitera

tobbeskrillex98:

för jag har sett det 😉

då tittar du ju på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

då tittar du ju på henne

ja det är sant men vi tar inte ögonkontakt utan jag tittar lite mer avskilt, det är lite svårt att förklara


   
SvaraCitera

ok[crazy]


   
SvaraCitera

Hon säger ju att hon inte är intresserad ditt cp


   
SvaraCitera
höna

tobbeskrillex98:

hun säger att hon inte är intresserad av mig men det verkar faktiskt som det för vi vågar inte ta ögonkontakt och hon vågar heller inte står bredvid mig någonstans

tror d e kört grabb1


   
SvaraCitera

ingen kan btw gilla någon som gillar skrillex


   
SvaraCitera

Rävpojken:

ingen kan btw gilla någon som gillar skrillex

den här e fan bäst [mad]


   
SvaraCitera

MEH SNACKA MED TJEJEN BA KLART HON INTE GILLAR DIG OM DU INTE ENS KAN KOLLA HENNE I ÖGONEN OCH BETE DIG SOM EN NORMAL PERSON


   
SvaraCitera