Aviseringar
Rensa alla

jag gillar en tjej men vet inte ifall hon är intresserad av mig


pepparkaksgubben:

den här e fan bäst

[cute] klart han också kan göra bra musik, menade mer att man heter det i namnet.

ej hört den du länka men gillar damian så ska lyssna


   
SvaraCitera

Låter tyvärr som att tjejen inte är intresserad. Hon undviker nog din blick allt för att du inte ska få för dig saker.. Om hon mot alla odds skulle spela svår, så får hon ta steget i och med att hon upplyst dig om att hon inte skulle vara intresserad. Du bör nog gå vidare tyvärr och fokusera på annat. Du är född 1998 antar jag, och tro mig, fler töser kommer dyka upp och ta över dina sinnen. Lär dig spela gitarr/bas/trummor [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är så svårt att släppa någon man gillar :/


   
SvaraCitera

Rävpojken:

klart han också kan göra bra musik, menade mer att man heter det i namnet.ej hört den du länka men gillar damian så ska lyssna

ok håller med men vad tyckte du om låten?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den låten e fan asbra


   
SvaraCitera

tobbeskrillex98:

men det är så svårt att släppa någon man gillar :/

Meh om du är desperat kommer hon inte gilla dig ju, gå snacka med massa andra tjejer bara, så kanske du träffar andra tjejer som gillar dig [wink]


   
SvaraCitera

Varför får jag Anura-vibbar? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar mer Hardstyle än skrillex men lyssnar på annan musik också


   
SvaraCitera

pepparkaksgubben:

ok håller med men vad tyckte du om låten?

den va nice


   
SvaraCitera

haha det står ju på din profil att du är tjejtjusare du borde ju ej ha problem med att få henne att gilla dig [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

tobbeskrillex98:

gillar mer Hardstyle än skrillex men lyssnar på annan musik också

Har du kläder med monster på? en keps kanske? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mkt pepparkaksgubben men ska iaf försöka att bli vän med henne så får vi se om det blir något förhållande elr inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jepp har 2 T-shirtar med Monster på


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubben tjejtjusare kan betyda många saker men, jag gillar runt 30 tjejer men vågar inte prata med någon utav dom


   
SvaraCitera