Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar henne


smosha
Ämnesstartare

Jo som sagt jag gillar henne brukar skoja med henne. jag brukar krama henne det känns underbart! hur ska jag ragga på henne så att hon förstår att jag gillar henne. hur är jag snäll mot henne? tips om hur jag gör?????????


   
Citera
Ämnesetiketter

kyss henne?


   
SvaraCitera
Crazyy

va snäll mot henne, ge henne komplimanger och ansträng dig verkligen. Säg till henne att hon har fint hår, eller utseende och leende, tjejer gillar att få komplimanger om hur dom ser ut, oavsett hur mycket hon säger emot så får du inte ge dig. 🙂  


   
SvaraCitera
Crazyy

Börg:
kyss henne?

Är inte de lite för på kanske? då kanske hon undrar vad han gör och inte snackar med honom igen?


   
SvaraCitera

Crazyy: Är inte de lite för på kanske?

nä d är dags nu 

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR


   
SvaraCitera
Crazyy

S3ON:

nä d är dags nu 

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Det är just därför killar ofta sabbar de, jag säger inte bara att det är killar men just de som ni skriver nu är så fel och det sabbar mycket!


   
SvaraCitera

Crazyy:
va snäll mot henne, ge henne komplimanger och ansträng dig verkligen. Säg till henne att hon har fint hår, eller utseende och leende, tjejer gillar att få komplimanger om hur dom ser ut, oavsett hur mycket hon säger emot så får du inte ge dig. 🙂  

följ inte detta råd....


   
SvaraCitera

Crazyy:

Är inte de lite för på kanske? då kanske hon undrar vad han gör och inte snackar med honom igen?

nä, om han följer ditt råd kanske hon däremot slutar snacka med henne


   
SvaraCitera

Crazyy: ge henne komplimanger. Säg till henne att hon har fint hår, eller utseende och leende, tjejer gillar att få komplimanger om hur dom ser ut

 oh heeelllll naaaawww 


   
SvaraCitera

Crazyy: Det är just därför killar ofta sabbar de, jag säger inte bara att det är killar men just de som ni skriver nu är så fel och det sabbar mycket!

nej. tjejer vill ha vågade killar 


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

ska jag säga till henne att hon är snygg när hon är ensam ska krama henne och prata?


   
SvaraCitera
time
 time

Det räcker med en tråd.


   
SvaraCitera