Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar henne, men gillar hon mig?


Ämnesstartare

Jag gillar en tjej VÄLDIGT mycket, men jag vet inte om hon gör det samma (hon är kanske blyg med killar).

Jag har skrivit till henne att jag är "intresserad". Vissa av mina kompisar tror att hon gillar mig, men jag vill ha ett tydligare tecken.

Har någon en tips?
Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

fråga om hon vill träffa dig. bor ni nära varann elr?


   
SvaraCitera

ni måste träffas. för då får du tecken på om hon har likadana känslor för dig och fråga henne om det nu är så [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriös_:

fråga om hon vill träffa dig. bor ni nära varann elr?

Hon bor cirka 8 km bort, så det är ju inte så långt...

Jag träffar henne kanske 2 gånger i veckan (skolan mm).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallescola5:

Jag träffar henne kanske 2 gånger i veckan (skolan mm).

fråga henne då om hon vill träffa dej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur vet jag det[confused]


   
SvaraCitera

Ja absolut. Vi vet ju vad hon tänker och tycker.


   
SvaraCitera

Sånt här är så konstigt att fråga på världens kanske mest oseriösa hemsida - vi känner inte dig och inte henne hur skulle vi då kunna veta vad hon känner för dig? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

vi känner inte dig och inte henne hur skulle vi då kunna veta vad hon känner för dig?

Jag har inte sagt att ni vet, men om ni har ett tips om HUR man kan få reda på det.

Och du behöver inte lägga ner tid på frågan om du inte tycker att det är en dålig fråga, eller?


   
SvaraCitera

kallescola5:

Och du behöver inte lägga ner tid på frågan om du inte tycker att det är en dålig fråga, eller?

Nää, men förvänta dig inga seriösa svar. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallescola5:

Jag har inte sagt att ni vet, men om ni har ett tips om HUR man kan få reda på det.

Och du behöver inte lägga ner tid på frågan om du inte tycker att det är en dålig fråga, eller?

bryr daij inte om dem andra hahha...på den är sidan finns det typer som kan helt enkelt inte ge de svar o hjälp fråga efter likadant hände med mig när jag skrev ettt inlägg på den här hemsidan ingen stor hjälp[rolleyes]

men som sagt tycker jag att du borde fråga henne eller via nätet om ni vill träffas eller om du vill känna dig mer bekväm ta med ngr kompisar eller plannera ngt tillsammans så ni kan få en stund o snacka med varandra.[smile] e????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soniija:

men som sagt tycker jag att du borde fråga henne eller via nätet om ni vill träffas eller om du vill känna dig mer bekväm ta med ngr kompisar eller plannera ngt tillsammans så ni kan få en stund o snacka med varandra.[smile] e????

tack för svaret 🙂
skönt att veta att det finns vissa som faktiskt är lite seriösa =)

tack så möö 😀
lbra tips förresten 🙂


   
SvaraCitera

kallescola5:

Har någon en tips?
Vad ska jag göra?

Hjälpt en kille här med en liknande situation.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=271728


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera