Aviseringar
Rensa alla

jag gillar tjejers bröst nåt fel?


Ämnesstartare

jag är 17 år o har alltid gillat tjejers bröst är de nåt fel tycker tjejer de är äckligt nät man skriver thp fina bröst eller säger vilka fina bröst du har  är de nåt fel?


   
Citera
Yaren

Ja, det är fel. Det ska du absolut inte säga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du säger sådant till folk i vanliga konversationer så visar du på bristande social förmåga, det är sällan uppskattat.


   
SvaraCitera

Kan inte tänka mig att det skulle vara nåt fel att gilla tjejers bröst, tror det är ganska vanligt...
Antar att det är olika från tjej till tjej, vad man tycker om att nån skriver/säger att man typ har fina bröst och så klart även vilket sammanhang det är eller vad för typ av konversation man för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlar inte om vad du gillar utan hur du beter dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Ja, det är fel. Det ska du absolut inte säga. 

varför är de fel o säga de till en snygg tjej med fina bröst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det handlar inte om vad du gillar utan hur du beter dig.

men de är ju en komplimang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen:
Kan inte tänka mig att det skulle vara nåt fel att gilla tjejers bröst, tror det är ganska vanligt...
Antar att det är olika från tjej till tjej, vad man tycker om att nån skriver/säger att man typ har fina bröst och så klart även vilket sammanhang det är eller vad för typ av konversation man för

men vad skulle hända om man säger de till en tjej som har bara ett linne på sig o hennes bröst syns?;)


   
SvaraCitera

Om du säger det till nån på typ insta som du inte känner eller nån irl som du bara e vän med och inte ihop med så får du nog räkna med en käft smäll eller två


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men vad skulle hända om man säger de till en tjej som har bara ett linne på sig o hennes bröst syns?;)

Hon skulle väll antagligen tycka du va jävligt äcklig som bara brydde sig om hennes bröst


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men de är ju en komplimang

Det e ingen komplimang för det vissar bara att du i princip skiter i hennes personlighet och bara bryr dig om utseende


   
SvaraCitera

pommes045:

Det e ingen komplimang för det vissar bara att du i princip skiter i hennes personlighet och bara bryr dig om utseende

Det ena behöver inte utesluta det andra


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Det ena behöver inte utesluta det andra

Jo och det e jävligt äckligt att hålla på och sexualisera bröst hela tiden


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men vad skulle hända om man säger de till en tjej som har bara ett linne på sig o hennes bröst syns?;)

Ingen aning, beror nog helt på hur väl du känner henne, vad för typ av relation ni har och vad för tjej det är och vad hon anser om sånt
Om en person bara kom fram och sa så till mig skulle jag nog tycka han var konstigt och att det var lite obehagligt, så det är inte precis nåt jag skulle rekommendera att man ska göra


   
SvaraCitera

pommes045:

Det e ingen komplimang för det vissar bara att du i princip skiter i hennes personlighet och bara bryr dig om utseende

En komplimang som handlar om utseende behöver ju inte automatiskt betyda att man inte bryr sig om personlighet.


   
SvaraCitera