Aviseringar
Rensa alla

Jag gjorde slut med Telia,


Ämnesstartare

Telia frågade mig varför jag gjorde slut.

Jag svarade att jag inte ringer något mera. Så då behöver jag inte Telia längre.

Telia blev förvånad och frågade om jag inte ringer alls, någonsin, något samtal. 

Då svarade jag nej, och skrattade.

Telia sa att det är slut mellan oss om tre månader.

Jag skrattade och sa okej. 

Telia informerade mig om att jag skulle få ett papper på att vi gjort slut.

Jag tackade för det och sa hejdå.

Någon mer som gjort slut med Telia? 


   
Citera
Ämnesstartare

Aaa, ut med d gamla, in med d nya.

kommer gå åt fanders med telia snart, deras stortider är bortblåsta.


   
SvaraCitera

Mm gillar inte Telia alls asså.. bra gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde slut med comhem, ligger nu med telia.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

telia är den enda som kan ge mig tillfredsställelse.
heller ett uselt förhållande än inget alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia92:
Mm gillar inte Telia alls asså.. bra gjort

Okej, vad har Telia gjort dig? 


   
SvaraCitera
Draug

för ett par år sen, jävla as Telia alltså dom slutade fan aldrig skicka fakturor. Kmr aldrig mer ha något med dom att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
telia är den enda som kan ge mig tillfredsställelse.
heller ett uselt förhållande än inget alls.

Haha, ja så kan man såklart tänka. Jag trodde man kunde göra slut online, men den sidan är det "något fel på" så man måste ringa in. 😛 Jag tror de gjort så med flit så man ska ringa in. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

space: Haha, ja så kan man såklart tänka. Jag trodde man kunde göra slut online, men den sidan är det "något fel på" så man måste ringa in. 😛 Jag tror de gjort så med flit så man ska ringa in.

Dom har definitivt gjort så med flit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
för ett par år sen, jävla as Telia alltså dom slutade fan aldrig skicka fakturor. Kmr aldrig mer ha något med dom att göra.

Aha men Telia skickar ju inga fakturor? Man kan ju betala med Autogiro? Jag tycker det dessutom är bra att man har 3 månader på sig att betala en faktura. Man får ju veta utgiften i god tid innan osv. Det är bra enligt mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Dom har definitivt gjort så med flit

Ja, fast varför ha sidan så det verkar som att det ska gå. 🙁 Elakt ju. Dom vill verkligen inte göra det lätt att göra slut. Det är ju ganska konstigt du kan göra slut med en flickvän enklare än vad du kan göra slut med Telia typ, i teorin. Tardig


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

space: om att det ska gå. 🙁 Elakt ju. Dom vill verkligen inte göra det lätt att göra slut. Det är ju ganska konstigt du kan göra slut med en flickvän enklare än vad du kan göra slut med Telia typ, i teori

mm men det är väll det dom hoppas på, folk ska tyck att det är för besvärligt och ba finna sig med telia forever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

mm men det är väll det dom hoppas på, folk ska tyck att det är för besvärligt och ba finna sig med telia forever

Tänk dig om man hade samma logik i sexrelationer. man knullar personen varje månad. och gör det jobbigt som satan att göra slut. Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

mm men det är väll det dom hoppas på, folk ska tyck att det är för besvärligt och ba finna sig med telia forever

haha och den bästa delen :D:D När man har gjort slut, så ska man knulla personen 3 gånger till Galen


   
SvaraCitera
Draug

space: Aha men Telia skickar ju inga fakturor? Man kan ju betala med Autogiro? Jag tycker det dessutom är bra att man har 3 månader på sig att betala en faktura. Man får ju veta utgiften i god tid innan osv. Det är bra enligt mig.

haha de gjorde dom fan till mig kan jag lova dom älskade att skicka räkningar vad jag vill minnas, autogiro är för folk som alltid har pengar på kontot. Gillar inte att dom drar automatiskt via autogiro för man vet ju aldrig exakt när dom drar och jag kanske behöver mina futtiga hundralappar jag har kvar på kontot, får man en faktura kan man ju förhala och dryga ut på betalningen liksom. 3 månader?? hade aldrig så god tid på mig att betala något från äckeltelia.


   
SvaraCitera