Aviseringar
Rensa alla

Jag hade sex med mitt ex


Anna99
Ämnesstartare

Vi hade bråkat för några dagar sen och vi var på samma fest, jag var ganska full då ( tidigare under dagen hade jag skrivit till han att jag vill prata med honom om det bråket vi hade haft). Då gick jag fram till honom och fråga ifall vi kunde prata, då gick vi o prata och efter en stund så hade vi sex, men innan vi skulle ha det så sa han bara så du vet så kommer det här inte ändra nånting typ och med det menar han att han inte vill vara ihop med mig just nu.. Men jag var så full så jag bara gjorde det, jag ångrar inte det men efter att vi hade haft sex så började jag gråta jag kände mig jätte ledsen och det blev så att vi börja bråka och han skrek på mig och sa att jag bara gjorde allting värre för mig själv och gjorde han bara surare genom att hålla kvar honom, men jag kände mig rädd över hur det skulle var nu fram över, var rädd för att vi inte skulle prata mer eller för att vi inte skulle ses igen. Då sa han om det forsätter såhär så kommer jag aldrig mer vilja prata med dig igen, och det vill igen av oss... Då blev jag jätte ledsen och det slutade jätte dåligt, men det värsta med allt är att jag var så full att jag typ inte kommer ihåg om det vi pratade om och det kändes bara som att jag förstörde allting eftersom att jag var så full och inte kunde kontrollera mig och då gjorde jag honom jätte arg 🙁 Känner att jag borde be om ursäkt för mitt beteende men jag vet inte om han vill prata med mig nu 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag förstår att det kan kännas jobbigt, men det löser sig!


   
SvaraCitera
Anna99
Ämnesstartare

Hur kan det lösa sig? jag tycker att det är jätte jobbigt att vi bråkar!

Niklas:
Jag förstår att det kan kännas jobbigt, men det löser sig!


   
SvaraCitera

Ibland förstärker bråk relationer.

giphy.gif


   
SvaraCitera

Anna99:
Hur kan det lösa sig? jag tycker att det är jätte jobbigt att vi bråkar!

Eftersom det var på en fest och antar att båda var berusade så spelar det naturligtvis mycket mindre roll vad ni säger till varandra. Man är ju inte sitt "riktiga jag" ändå. Försök prata med varandra om det, så löser det sig nog.


   
SvaraCitera