Aviseringar
Rensa alla

Jag hade sex utan kondom


Ämnesstartare

Jag hade sex med en kompis i helgen på en fest utan kondom. Jag kommer ihåg att jag kom när jag drog ut snippen men jag vet inte om jag kom något i henne. Hon använder inte p-piller sp nu är jag as nojjig att hon kmr bli gravid. Jag ska prata med henne imorn.

Men ungefär hur stor är chansen att hon blir gravid? Vi båda är sexton.


   
Citera

onsdag:

Men ungefär hur stor är chansen att hon blir gravid? Vi båda är sexton.

Beror helt på var i menscykeln hon befinner sig [smile] Fråga henne!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

Få henne att testa sig omedelbums. Svårt att säga hur stor risken är, men den är tillräckligt stor för att du borde oroa dig.

Egyptologen:

AIDS.

Du börjar änna bli en i gänget nu va?


   
SvaraCitera

uppenbar:

menscykeln

de flesta har inte en helt regelbunden cykel när de är 16.

ont: jag skulle vara mer orolig för könssjukdomar faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chansen finns alltid! använd kondom nsta gång! blir hon gravid så finns möjlighet att göra abort om det skulle vara aktuellt.

skål [bigcheers]


   
SvaraCitera

isola:

de flesta har inte en helt regelbunden cykel när de är 16.

Jo? Medelåldern för första menstruationen är väl ungefär 13 år? Den hinner ju stabiliseras på tre år liksom.


   
SvaraCitera

isola:

ont: jag skulle vara mer orolig för könssjukdomar faktiskt

När man är sexton så är graviditet en form av könssjukdom... [rolleyes]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jo? Medelåldern för första menstruationen är väl ungefär 13 år? Den hinner ju stabiliseras på tre år liksom.

Alla får inte mens när de är 13, och det kan ta längre än tre år för den att stabilisera sig.


   
SvaraCitera

onsdag:

Vi båda är sexton.

Då är chansen 1 på 20. Skulle ni varit 15 hade det varit 1 på miljonen.


   
SvaraCitera

Inte särskilt stor risk ärligt talat, men inte tillräckligt liten för att du ska kunna ignorera den. Du får tala med henne, och hoppas på att hon vill göra abort om du nu hade otur.


   
SvaraCitera
KSENIA

ATT HENNES ÄGG BLEV BEFRUKTADE ÄR INTE SÅ JÄTTETROLIGT DÅ DET ENDAST KAN SKE UNDER NÅGRA TIMMAR UNDER HENNES ÄGGLOSSNING. DOCK KAN VÄL SPERMIER LEVA ETT TAG SÅ VAFAN, AVVAKTA OCH SE. OM DET HAR HÄNT NÅGOT BERÄTTAR HON ANTAGLIGEN DET.

Stringburka:

Få henne att testa sig omedelbums. Svårt att säga hur stor risken är, men den är tillräckligt stor för att du borde oroa dig.

Ett test visar positivt, om man är gravid, när man ska få sin nästa mens. Vilket innebär att hon borde vänta till då hon förväntar sin nästa mens 🙁


   
SvaraCitera

KSENIA:

Ett test visar positivt, om man är gravid, när man ska få sin nästa mens. Vilket innebär att hon borde vänta till då hon förväntar sin nästa mens 🙁

Känner mig dum nu [blush]


   
SvaraCitera

KSENIA:

ATT HENNES ÄGG BLEV BEFRUKTADE ÄR INTE SÅ JÄTTETROLIGT DÅ DET ENDAST KAN SKE UNDER NÅGRA TIMMAR UNDER HENNES ÄGGLOSSNING. DOCK KAN VÄL SPERMIER LEVA ETT TAG SÅ VAFAN, AVVAKTA OCH SE. OM DET HAR HÄNT NÅGOT BERÄTTAR HON ANTAGLIGEN DET.

FAN VAD BRA DU ÄR PÅ SEXTALK ALLTSÅ!


   
SvaraCitera
KSENIA

Stringburka:

Känner mig dum nu [blush]

Nej men du! Killar brukar ju inte veta sådant, det är ok [cool][cool]

passaro:

FAN VAD BRA DU ÄR PÅ SEXTALK ALLTSÅ!

HEHE JA, KÄNNER ATT DETTA ÄR MITT OMRÅDE!!


   
SvaraCitera