Aviseringar
Rensa alla

Jag hade trekant med två syrror i helgen


Ämnesstartare

Seriöst, det var så jävla nice. Två ASHETA blondiner, 17 och 19 år gamla.

Jag ska berätta vad som hände.

Jag var ute på krogen i lördags kväll med med min polare Pierre. Efter runt två timmar träffade Pierre sitt ex som han drog iväg med och lämnade mig kvar ensam. Efter ca ytterligare en halvtimme kom en ASHET blondin fram till mig i baren och stötte på mig. Efter ett tags snack så gick vi bort till hennes bord där det satt ytterligare en ashet blondin, skitlik den första. De berättade att de hette Cecilia och Emelie. Cecilia var 19 och Emelie 17. Jag frågade hur Emelie lyckades komma in på krogen som minderårig. Då sa hon först att som snygg tjej lyckas man med det mesta sen skrattade hon och sa "nej, men vi känner ägaren till det här stället så det är chill". Vi beställde in drinkar och öl och skit och efter ett tag var vi allmänt packade alla tre så vi bestämde oss för att gå hem till mig.

Väl där fortsatte vi dricka och efter en stund föreslog Cicci att vi skulle köra sanning eller konka. Eftersom vi var rätt så rejält packade så körde vi konka alla gånger och utmaningarna blev alltmer vågade. Cicci och Emelie utmanade varandra att hångla med mig och till slut uppmanade jag dem att hångla med varandra. För ett ögonblick trodde jag inte att de skulle gå med på det, men de gjorde det utan att tveka. Min nästa utmaning till Emelie var att hon skulle smeka Ciccis bröst vilket hon också gjorde. Jag blev kåt av det jag såg vilket tjejerna märkte på mitt stånd så de tog av sig alla kläderna tills de var helt nakna sen uppmanade de mig att ta av mina kläder, vilket jag gjorde.

 

Sen gick vi bort till sängen och seriöst. Hade jag inte vetat att de var syskon hade jag aldrig kunnat tro det. De slickade och pullade varandra som om de aldrig gjort annat. Det kallar jag sann syskonkärlek det Hjärta

Sen turades de om att suga av mig och jag slickade, pullade och knullade dem. Vi höll fan på hela natten haha och när de gick på morgonen gav de mig sina nummer för att ev träffas igen.

Damn alltså. Jag har knullat en hel del brudar i mina dagar och har haft trekant fyra gånger tidigare men INGEN gång var lika nice som den här.

Ringde Pierre dagen efter och berättade och han blev sjukt avis och önskade att han hade varit där och jag förstår honom. Det är ju alla killars drömknull Glatt skålande.


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte läst för gillar inte incest


   
SvaraCitera
reben

då vet jag 😎


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad drömde du sen då? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
vad drömde du sen då? ^^

Dröm? Nejnejnej, det var 100% verkligt. Jag lovar.


   
SvaraCitera

Haha vad är detta till för? att skryta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Dröm? Nejnejnej, det var 100% verkligt. Jag lovar.

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:
Haha vad är detta till för? att skryta?

Inte ute efter att skryta. Vill bara berätta om hur jävla nice jag hade det.

Rävpojken:

Blink

Avis eller? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Avis eller?

nä inte riktigt har drömt bättre saker, speciellt mindre äckliga, vafan 2 syrror :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggt jobbat mannen Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen:
   

Jag var ute på krogen i lördags kväll med med min polare Pierre.

 

 

hahaha, vad du ljuger, ingen heter Pierre Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
vad drömde du sen då? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: speciellt mindre äckliga, vafan 2 syrror :C

tack! blev äcklad av att läsa om det, blä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

nä inte riktigt har drömt bättre saker, speciellt mindre äckliga, vafan 2 syrror :C

Haha vadå äckligt? Asnice ju. Två heta blondiner, vad kan man mer begära? Sen var det som sagt ingen dröm.

Birger:
snyggt jobbat mannen Glatt skålande

Tack Glad

Maks:

 

hahaha, vad du ljuger, ingen heter Pierre Mycket glad

Jo, närmare bestämt 8436 personer enligt Ratsit.

cuzIcan:

tack! blev äcklad av att läsa om det, blä 

What? Varför äcklad? Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan man på allvar tycka det är najs att ligga med två systrar? Tycker bara det är sjukt äckligt 


   
SvaraCitera