Aviseringar
Rensa alla

Jag hade trekant med två syrror i helgen


Ämnesstartare

Alfahannen: What? Varför äcklad?

två systrar?! och om det inte var en dröm så var du hög och hallicunerade (stavningRodnar) bara tanken på att hågla med min syster (som för övrigt är blond och 19 år) är avskyvärd... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara tanken är ju sjukt äcklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte du han som drack hur mkt som helst och sen käkade massa konstiga piller och sen hade du sex med en hund och en död gris i 7 timmar 🙁 för vi sa åt honom att det var tv heta blondinsyrror haha 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Hur kan man på allvar tycka det är najs att ligga med två systrar? Tycker bara det är sjukt äckligt

Antar att du är tjej pga ditt nick. Klart du tycker det är äckligt då men du hade säkert inte bangat på två bröder.

cuzIcan:

två systrar?! och om det inte var en dröm så var du hög och hallicunerade (stavningRodnar) bara tanken på att hågla med min syster (som för övrigt är blond och 19 år) är avskyvärd... 

Tur att inte alla tycker som du då. Dessa systrar var väldigt frigjorda.

Rävpojken:
är inte du han som drack hur mkt som helst och sen käkade massa konstiga piller och sen hade du sex med en hund och en död gris i 7 timmar 🙁 för vi sa åt honom att det var tv heta blondinsyrror haha 🙂

Nej du blandar ihop mig med din mammas och pappas kärleksakt då du blev till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Nej du blandar ihop mig med din mammas och pappas kärleksakt då du blev till.

haha ahjuste 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Antar att du är tjej pga ditt nick. Klart du tycker det är äckligt då men du hade säkert inte bangat på två bröder.

Åh gud jo, hade aldrig velat delta i incest 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Åh gud jo, hade aldrig velat delta i incest

två bröder som runkar och suger av varandra ;)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

två bröder som runkar och suger av varandra ;)))

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

två bröder som runkar och suger av varandra ;)))

du å burg Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
är inte du han som drack hur mkt som helst och sen käkade massa konstiga piller och sen hade du sex med en hund och en död gris i 7 timmar 🙁 för vi sa åt honom att det var tv heta blondinsyrror haha 🙂

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: du å burg

Lol LedsenLedsenLedsen


   
SvaraCitera

Jag misstänker att det inte är en tillfällighet att du har reggat dig idag OCH döpt dig till just "alfahanen" bara för att få skriva en tråd om detta. Varför skriver du inte bara en gäst-krönika i Café eller Moore istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Lol LedsenLedsenLedsen

Ledsen Får flashbacks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O

K

!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Får flashbacks

:$


   
SvaraCitera