Aviseringar
Rensa alla

jag har aldrig kommit


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hon kanske

jaha, vänta här, ska bara gå o låtsas bry mig. brb


   
SvaraCitera

korrigerad:

nej det har jag aldrig gjort.. bör väl tilläggas att jag inte onanerat allt för mycket i mina dar heller...

Men försök lite mer med det då, finns ju flera olika tekniker som du kan använda dig av. Då blir det ju sedan lättare för dig att dirigera din pojkvän så att han kan tillfredsställa dig på bästa sätt. Men annars, så ja, testa lite olika ställningar eller något. Det kan ju inte direkt skada i alla fall. Lycka till. [wink]


   
SvaraCitera

Börja onanera, det tränar dig till orgasm och du lär dig hur du ska komma fram till den. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dewster:

Lycka till.

tack alla för lite tänkbara tips. ska läsa på lite mer nu haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte fatta att man kan vara sexuellt erfaren utan att ha testat på sig själv först. Hur fan kan man förvänta sig nice sex om man själv inte vet vad man tycker om? Klart som fan det failar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

normalt

själv har jag heller aldrig fått orgasm när jag har haft sex


   
SvaraCitera

korrigerad:

Vad beror detta på? Kan det ta ett tag innan man kommer första gången? Min pojkvän kommer alltid...

Det är svårt som tjej att komma under sex :/ killen måste kämpa eller så får man ta på sig själv medans.
Tycker som dom andra att du ska testa på dig själv lite eller så kan han få testa och leka lite med dig [wink]
Jag har lättast att komma då han slickar, testat det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e samma här! ja kommer aldrig när ja har sex ;s!?
lr när han gör andra saker på mej...


   
SvaraCitera

Aldrig kommit heller, varken med sex elller på egen hand, eller om killen leker. Men det är bara att köra på, lek med dig själv så mycket som möjligt[crazy] jag kommer närmare och närmare ju mer jag testar själv[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteOkej:

Jag har lättast att komma då han slickar, testat det?

yes det har vi gjort en hel del. problemet ligger nog någon annanstans..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korrigerad:

Hej! Jag har väl haft sex sammanlagt 20-30 ggr, kanske mer men hara ldrig fått orgasm. Har varit nära en eller två ggr kanske... Vad beror detta på? Kan det ta ett tag innan man kommer första gången? Min pojkvän kommer alltid...

Det kommer nog med tiden. Det sitter i ditt huvud bara. Säg åt honom att du vill bli riktigt jävla dominerad 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera