Aviseringar
Rensa alla

Jag har begått ett grovt övergrepp på ett barn


Ämnesstartare

Läste den här kommentaren i en av mina trådar

isola:

Minsta lilla blick som för dig verkar ofarlig skadar barnen

Jag insåg då att jag har begått ett grovt övergrepp på en flicka på spårvagnen för ett tag sedan. Hon satt några säten snett framför mig och jag kollade på henne då och då eftersom jag tyckte att hon var attraktiv.

Vad ska jag göra? Erkänna mitt brott till polisen? Ska jag ringa 112 eller 11414?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bara inse hur vidrig din sexualitet är eller avregga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Bara inse hur vidrig din sexualitet är eller avregga...

Jag tänker inte inse att mina fantasier är vidriga eftersom vad jag fantiserar om är MIN ENSAK och du ska ge fan i att bry dig om det. Men nu handlar denna tråden om ett grovt brott, så sluta med att försöka kontrollera vad folk tänker på och svara på topic.


   
SvaraCitera
Paseo

KungYxe:

du ska ge fan i att bry dig om det.

meh hallå du skriver ju allt om dina sjuka tankar här
ska vi inte bry oss då
isf fåru allt skapa andra typer av trådar asso


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

meh hallå du skriver ju allt om dina sjuka tankar härska vi inte bry oss dåisf fåru allt skapa andra typer av trådar asso

Oavsett vad jag startar för trådar om så ska man ge fan i att bry sig om mina egna privata fantasier. Jag har aldrig startat en tråd som handlar om dem. Dessutom så är det här en tråd som handlar om ett riktigt övergrepp. Det här är seriöst, men ändå går hon off topic hela tiden och klagar på mina fantasier. Nog om det nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Bara inse hur vidrig din sexualitet är eller avregga...

Helst både och.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragga på isola, det ska du göra


   
SvaraCitera

passaro:

Ragga på isola, det ska du göra

kälek börja allti me bråk[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Helst både och.

[cry]

Kan vi återgå till topic istället för att sprida ogrundat hat?

Eller iofs, förstår att du hatar mig efter det jag beskrev i trådstarten. Men svara på frågan också.

Edit: Ska faktiskt avregga mig innan julafton. [cute] Men tills dess så är jag kvar här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

kälek börja allti me bråk

precis[crazy][crazy][crazy]

om några år kommer de att tänka tillbaka på detta och skratta åt det vid middagsbordet med deras lilla odåga till dotter


   
SvaraCitera

passaro:

om några år kommer de att tänka tillbaka på detta och skratta åt det vid middagsbordet med deras lilla odåga till dotter

som kungyxe tafsar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

som kungyxe tafsar på.

gamla vanor är svåra att bryta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

och du ska ge fan i att bry dig om det.

DU HAR SKAPAT FLERA TRÅDAR OM DET.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Edit: Ska faktiskt avregga mig innan julafton. [cute] Men tills dess så är jag kvar här.

Åh vad skönt. Senast 23.59 på söndag då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

DU HAR SKAPAT FLERA TRÅDAR OM DET.

Nej, min enda tråd handlar om Saga som är en person (och en karaktär i julkalendern). Inte om mina fantasier om henne.


   
SvaraCitera