Aviseringar
Rensa alla

Jag har begått ett grovt övergrepp på ett barn


Ämnesstartare

Ganon:

Åh vad skönt. Senast 23.59 på söndag då.

Japp! Men jag kommer tillbaks i framtiden, dock utan att avslöja nåt om pedofili. Kommer då att bli en helt vanlig användare här och kanske t.o.m kompis med några av er. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Japp! Men jag kommer tillbaks i framtiden, dock utan att avslöja nåt om pedofili. Kommer då att bli en helt vanlig användare här och kanske t.o.m kompis med några av er. [wink]

Du kommer att avslöja dig så småningingom. Men annars så kan jag alltid be Åtta eller Xisco kolla upp via IP ca en gång i månaden om du är tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Du kommer att avslöja dig så småningingom. Men annars så kan jag alltid be Åtta eller Xisco kolla upp via IP ca en gång i månaden om du är tillbaka.

Nä, jag har överdrivit min pedofili rätt mycket. [smile] Är en helt normal snubbe annars.

http://gyazo.com/4e39ead89167fb51508b699a40b0a4eb
Så ser jag ut [cheers]

Lite gömd naturligtvis, måste ju vara lite anonym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I gotta play my hand, and my hand on a 16 shot....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Nej, min enda tråd handlar om Saga som är en person (och en karaktär i julkalendern). Inte om mina fantasier om henne.

Denna är ännu en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Denna är ännu en.

Nej, den här tråden handlar inte om mina fantasier om du läser trådstarten, det handlar om ett brott jag har begått och vad jag borde göra.


   
SvaraCitera

KungYxe:

vad jag fantiserar om är MIN ENSAK

absolut. men det finns även många som behöver få hjälp med sina tankar. du är en av dem, så sök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

absolut. men det finns även många som behöver få hjälp med sina tankar. du är en av dem, så sök.

Nej då, jag vill inte våldta något barn. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Nä, jag har överdrivit min pedofili rätt mycket. [smile] Är en helt normal snubbe annars.

Nej, en normal snubbe tänder inte på tioåringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Nej, en normal snubbe tänder inte på tioåringar.

Bortsett från det sa jag. Läser du ens? Facepalm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerar nu, synd att ni inte kunde hjälpa mig med mitt problem 🙁 Vore ju synd om jag fortsatte utsätta barn för övergrepp. Nåja. Jag kommer tillbaks lite senare med ett nytt nick. Ses då, Ganon, och ni andra! [wink]

Mvh KungYxe


   
SvaraCitera

KungYxe:

Nej då, jag vill inte våldta något barn. [smile]

inte just nu, nej. men du vet aldrig hur saker utvecklas (omständigheter, du själv, dina tankar osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

om några år kommer de att tänka tillbaka på detta och skratta åt det vid middagsbordet med deras lilla odåga till dotter

passaro:

gamla vanor är svåra att bryta.

Var det höna eller passie som skrev detta......................... hatar er båda tills ni svarat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Oavsett vad jag startar för trådar om så ska man ge fan i att bry sig om mina egna privata fantasier.

KungYxe:

Kan vi återgå till topic istället för att sprida ogrundat hat?


   
SvaraCitera