Aviseringar
Rensa alla

Jag har bestämt mig för att ha sex med yngre tjejer


Ämnesstartare

Varför inte liksom, men nu till den egentliga frågan. För mig spelar det ingen roll om en tjej är 35 eller 15 för sex, men bör jag ha sex med yngre tjejer? Är det inte att stjäla fair game för er yngre och dessutom ge tjejerna mer krav på er eftersom jag nu råkar vara lite lite mer erfaren och har en rätt stor kuk om vi säger så.

Det känns ju inte så schysst att kanske knulla på en 17åring och få henne att njuta för att sedan låta en fumlig pojke ta över tills nästa gång. Det skulle ju förstöra deras upplevelse.

Vad bör jag göra?

MVH Lemasive


   
Citera
Ämnesetiketter

Hålla dig till att runka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Hålla dig till att runka.

Men vadå runka jag har 5 olika idag som jag träffar då och då, så runka är faktiskt rätt onödigt men skönt 😀


   
SvaraCitera
Hando

Gör du så


   
SvaraCitera

massgrav:

Hålla dig till att runka.

Tror för övrigt inte att du skulle kunna få till det med en under 45.


   
SvaraCitera

kirgizistan:

Tror för övrigt inte att du skulle kunna få till det med en under 45.

WORD![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Tror för övrigt inte att du skulle kunna få till det med en under 45.

Nej, för jag är så otrevlig eller hur [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

WORD![y]

Så, dom 3 jag hade sex med i helgen alltså en som var 35, en som var 20 en som var 15 och en idag som var 18 räknas inte. Utan det är nu det börjar :>


   
SvaraCitera

Coffeshop:

WORD![y]

[wink]

Lemasives:

Nej, för jag är så otrevlig eller hur [wink]

Både ja och nej. Jag tror inte du ter dig som den arroganta idiot du är i sällskap med stackars flickor, men däremot tror jag inte att du är speciellt svår att se igenom.


   
SvaraCitera

Lemasives:

Så, dom 3 jag hade sex med i helgen alltså en som var 35, en som var 20 en som var 15 och en idag som var 18 räknas inte. Utan det är nu det börjar :>

EDIT: dem 3 som du PÅSTÅR att du hade sex med[party]


   
SvaraCitera

pedofil... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Både ja och nej. Jag tror inte du ter dig som den arroganta idiot du är i sällskap med stackars flickor, men däremot tror jag inte att du är speciellt svår att se igenom.

Du tror alltså att du har en aning, varför tror du det? : >

Jag är faktiskt Lemasive, du får kolla upp det innan du säger mer om du ska försöka basha mig : >


   
SvaraCitera

Döööööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

pedofil...

Läs om vad som är pedofil bubben lilla


   
SvaraCitera

Lemasives:

Du tror alltså att du har en aning, varför tror du det?

Ja, det gör jag. Jag tror inte att jag har alldeles rätt men visst tror jag att jag är på rätt väg.

Lemasives:

Jag är faktiskt Lemasive, du får kolla upp det innan du säger mer om du ska försöka basha mig

HAHAHAHA LOL

Och det skall innebära vad? För jag har faktiskt ingen som helst aning var jag ska kolla upp något så patetiskt.


   
SvaraCitera