Aviseringar
Rensa alla

Jag har blivit dömd.


mdma
 mdma
Ämnesstartare

Nu fick jag mina första stämplar i registret!
Hets mot folkgrupp och misshandel. Och ja, dem hänger ihop.
Tur att det fanns en å att slänga dolken i iallafall!
 
Det känns ganska okej ändå. När jag var yngre var jag livrädd för att bli dömd, men det var inte illa alls.  Lite dagsböter bla bla bla jag kunde inte brytt mig mindre. 

Har någon här blivit dömd/suttit i rättegång?


   
Citera

Jag hoppas på riktigt att det här är ett skämt, ett väldigt dåligt och smaklöst skämt.


   
SvaraCitera

WeirdTeen:
Jag hoppas på riktigt att det här är ett skämt, ett väldigt dåligt och smaklöst skämt.

Tror jag knappast


   
SvaraCitera

lol retard Tardig


   
SvaraCitera

Jag har inte suttit i rättegång, men om man hade gjort lite annorlunda val här i livet hade det kanske varit en risk.
Jo, många verkar vara väldigt rädda för att få ett brottsregister. Tänker att man behöver ju inte ha det som ett mål här i livet att skaffa, men ibland så gör man misstag eller val som inte accepteras av lagen. 


   
SvaraCitera

Troll for sureSover

Hjärta


   
SvaraCitera

Nu kommer snuten inte bara att muddra dig men även ån! Glatt skålande


   
SvaraCitera

Brott mot ordningslagen Censur


   
SvaraCitera
YungG

fan va cool du är!!!1! jag önskar att jag också kunde ljuga på internet om att jag har blivit dömd för misshandel och samtidigt ha Adde H. som profilbild för att provocera!!11


   
SvaraCitera
mdma
 mdma
Ämnesstartare

Storchen84:
Troll for sureSover

Hjärta

YungG:
fan va cool du är!!!1! jag önskar att jag också kunde ljuga på internet om att jag har blivit dömd för misshandel och samtidigt ha Adde H. som profilbild för att provocera!!11

Kein Troll! Om ni har någon aning om hur man söker upp rättegångar så är mitt fall ganska enkelt att hitta, det är ju trots allt allmäna handlingar! 


   
SvaraCitera

Akta så att du inte råkar skära dig on all that edge Trött


   
SvaraCitera

mdma : Kein Troll! Om ni har någon aning om hur man söker upp rättegångar så är mitt fall ganska enkelt att hitta, det är ju trots allt allmäna handlingar! 

Är medveten om detta men rofl svårt o bara ta ett fall som passar in på ens trollprofil o påstå att man är den personen xDDDDDD

Sover

Hjärta


   
SvaraCitera
L Y S

Gör något vettigare av livet, det kan bara bli värre om du fortsätter på den här banan. 


   
SvaraCitera