Aviseringar
Rensa alla

jag har blivit en toffel, behöver tuffa till mig.... Hjälp...


Ämnesstartare

Tjeeeeina. Jag har tappat lite motivation här i livet, sitter mest hemma o dricker öl nu typ.

Behöver få mer attityd, blir hårdare och mer dominant. Lumpen sket jag i, vilket jag ångrar nu.

Fängelse sägs väl göra en lite tuffare men jag pallar inte få mer skit i "registret".

Tränar på gym gör jag ofta, är rätt biffig, har inte möjlighet att börja boxas eller MMA för tillfället då jag bor för långt från staden.

Så vad fan gör man? Jag har blivit tråkig och bekväm och en riktig toffel som inte vågar/pallar säga vad jag egentligen tycker av rädsla för att bli slagen/ogillad osv. Bröt med mina polare för ett tag sedan då det blev för mkt droger, så nu har jag inga o därmed slåss jag för tillfället inget heller. Vilket suger för det är kul, om man vet att ingen är ute för att döda dvs....

SHjälp mig nu, beghöber bli tuffare o hårdare. Hur gör man för att få fart på dominansen och bli lite aggressivare o så lixxx?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Slåss o' va' cool!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Slåss o' va' cool!


   
SvaraCitera

Flytta till skogen och ägna dagarna åt att hugga ved, elda upp brasa för att få värme, gräva gropar och jaga din egen mat. Det är 100 gånger tuffare än att vara ute och slåss och gymma sammanlagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

"registret".

vrf situationstecken?[confused]

toffel är fel ord, deprimerad/lat/omotiverad ligger närmare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Flytta till skogen och ägna dagarna åt att hugga ved, elda upp brasa för att få värme, gräva gropar och jaga din egen mat. Det är 100 gånger tuffare än att vara ute och slåss och gymma sammanlagt.

Jo, ska göra det till sommarn tänkte jag. Har ju skola just nu som jag inte tänker skita i.....

Men alltså jag vill slåss, jag tycker det är kul. Men frågan är mot vem då jag ej blir bjuden mer på fester av aneldningen att när jag blir full blir jag väldigt provocerande... Lite frustration här, vem ska jag slå liksom, tänker inte slå oskydliga/folk som inte är med på det.

Har gjort slut med IQbefriade tjejen jag knullade med innan, där fick jag utlopp för lite aggression och kände mig som mannen jag egentligen är... Men nu har jag ingen o knulla längre, onanera gör mig ännu latare och jag bor i en håla jag bara vill komma ifrån. Men först när jag går ut ur 3an kan det ske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vrf situationstecken?

toffel är fel ord, deprimerad/lat/omotiverad ligger närmare.

Okej, så hur fan löser man det då? citationstecken för att jag kände för det lol.


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Fängelse sägs väl göra en lite tuffare men jag pallar inte få mer skit i "registret".

The longest Yard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta överkompensera...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Sluta överkompensera...

Va e det för nåt?


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Men alltså jag vill slåss, jag tycker det är kul.

Alltså, börja på någon form av kamsport då? Behöver inte tävla i det utan ha det som tävlingsform istället. Började själv på Muay Thai för ett par veckor sen, först mest för att min kille ville ha någon med sig. Första gången kräktes 12 pers under 20-min-uppvärmningen... det var fruktansvärt jobbigt!

Muay Thai klassas som en av världens hårdaste kamsport... och min kille fick utlopp för diverse behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Alltså, börja på någon form av kamsport då? Behöver inte tävla i det utan ha det som tävlingsform istället. Började själv på Muay Thai för ett par veckor sen, först mest för att min kille ville ha någon med sig. Första gången

Om du hade läst hade du sett att det ej är möjligt 😉 Bor för långt ifrån staden så kommer inte hem för bussarna slutar gå....

Snart kommer jag börja på MMA eller boxning, så fort jag fflyttat hemifrån. ca 6 månader el nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad du behöver är avslappningsövningar[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

en riktig toffel som inte vågar/pallar säga vad jag egentligen tycker av rädsla för att bli slagen/ogillad osv.

fel definition på toffel [shake]


   
SvaraCitera

jävla toffel


   
SvaraCitera