Aviseringar
Rensa alla

Jag har det inom mig, men jag har inte vad som krävs för att få ut det.


Ämnesstartare

Det är som om jag har massa kapacitet, allt som krävs för att jag ska bli lycklig, allt som krävs för att göra sakerna jag inte vågar göra, allt som krävs för att jag ska bli mitt fulla potentiella jag, inom mig.

Jag kan inte få ut det, ibland lyckas jag, men så försvinner det pga interna kamper eller externa faktorer. Om jag lyckas pressa igenom det fullt bara en gång tror jag att jag kan hålla det där, men det går inte, mitt ego vill inte. Mitt ego håller mig tillbaka.

Nu dock, är det slut på det. Jag kommer inte längre vara rädd för döden, jag kommer inte längre ta skit, jag tänker inte längre låta någonting hindra mig från att säga vad jag tycker. Jag ska döda mitt ego, och jag tänker inte låta något, inte ens jag själv, stoppa mig.

Ses masturberare.

CUT THE SHIT!


   
Citera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört talas om bloggfunktionen? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck blogg. motgångar o problem is the shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så fort en tjejvän som jag är kåt på loggar in ska jag bjuda ut henne på bio imorgon. Hennes pojkvän sen 3 år tillbaka, SUCK MY. Ska pulla henne i salongen.

CUT THE SHIT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LLCYKA TILL!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint att vissa kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fint att vissa kan.

Du kan också, om vi parar oss blir du och jag ett, och då kan du ta del av min lycka. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Så fort en tjejvän som jag är kåt på loggar in ska jag bjuda ut henne på bio imorgon. Hennes pojkvän sen 3 år tillbaka, SUCK MY. Ska pulla henne i salongen.

CUT THE SHIT.

You go girl[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för du e fö rrful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så där brukar jag också känna. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera

Kul att du verkligen försöker, men kan du skippa spammet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

för du e fö rrful

Du är för fin för mig, så ta o fuck off.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Du är för fin för mig, så ta o fuck off.

haha är jag för fin..? okej tack ;D
fuckar off nu


   
SvaraCitera