Aviseringar
Rensa alla

Jag har det inom mig, men jag har inte vad som krävs för att få ut det.


Ämnesstartare

ohYEA_:

haha är jag för fin..? okej tack ;D
fuckar off nu

Jag gillar inte fina flickor, ska vara sexiga, slampiga och suga min kuk varje dag tills jag inte vill mer och sen ska jag knulla er bakifrån tills jag inte pallar mer.


   
SvaraCitera

sådär har jag också tänkt, men det funkade inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag gillar inte fina flickor

still, jag tar det verkligen som en komplimang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanillin:

sådär har jag också tänkt, men det funkade inte[sad]

Funkar visst. Nu är jag awesome 🙂 Och om jag inte är awesome slutar jag vara icke-awesome och blir awesome igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

still, jag tar det verkligen som en komplimang

Duktig flicka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Så fort en tjejvän som jag är kåt på loggar in ska jag bjuda ut henne på bio imorgon. Hennes pojkvän sen 3 år tillbaka, SUCK MY. Ska pulla henne i salongen.

Wtf?? :S

Trodde det handlade om att du skulle förändra ditt liv eller något, göra sånt du ville. Så handlar det om att sätta på en brud? 0.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Wtf?? :S

Trodde det handlade om att du skulle förändra ditt liv eller något, göra sånt du ville. Så handlar det om att sätta på en brud? 0.o

Även djupare förändringar tar fäste i det yttre. Tvärtom också för den delen. Så varför inte kombinera de båda? Som att bränna stubinen till evig lycka från båda hållen.

För övrigt har vi alltid varit småkära i varandra men har inte blivit något av det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

För övrigt har vi alltid varit småkära i varandra men har inte blivit något av det 🙂

Aw ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Aw ok.

Vafan, handlar allt om sex och relationer för dig eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vafan, handlar allt om sex och relationer för dig eller?

Haha nej?? Det ver ju precis det jag tyckte att det gjorde för dig. :S
När jag läste ditt inlägg lät det asbra, som att du skulle bli mer motiverad till livet eller något, jaga dina drömmar. Så handlar det om sex helt plötsligt. Men men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha nej?? Det ver ju precis det jag tyckte att det gjorde för dig. :S
När jag läste ditt inlägg lät det asbra, som att du skulle bli mer motiverad till livet eller något, jaga dina drömmar. Så handlar det om sex helt plötsligt. Men men

Jag är faktiskt diagnotiserad som "sex-addict" - är överseuuell helt enkelt, vilket betyder att jag kan få hjälp av samhället då jag är en "riskperson" - benägen till våldtäkt osv... Så sjukt xD

Så mkt av mitt liv kretsar kring sex, du har rätt. Men o andra sidan tycker jag att det är en så jävla stor grej med sex idag. Så fort man säger "knulla" lite högt på bussen så kollar alla på en och fjortisarna börjar rodna och fnissa. Det är det mest naturliga i världen och något alla människor i hela världen har gemensamt. SÅ cut the shit.

jag drömmer om att äventyr, rafting, fallskräm, vandring, adrenalin, samt få läsa mina jävla böcker i fred utan ha något som distraherar.... OCH jag har sexdrömmar som ska uppfyllas 🙂 inte helt hetreosexuella [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

När jag läste ditt inlägg lät det asbra, som att du skulle bli mer motiverad till livet eller något, jaga dina drömmar.

drömmar... Mina drömmar krossades när jag lärde mig om psykologi och bekräftelsesökandets baksidor.... Vad har du för drömmar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

vilket betyder att jag kan få hjälp av samhället då jag är en "riskperson" - benägen till våldtäkt osv... Så sjukt xD

Haha what! XD Fyfan vad jobbigt :S Hoppas du aldrig våldtar någon. Blir ju asjobbigt allting.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

jag drömmer om att äventyr, rafting, fallskräm, vandring, adrenalin, samt få läsa mina jävla böcker i fred utan ha något som distraherar.... OCH jag har sexdrömmar som ska uppfyllas 🙂 inte helt hetreosexuella [badgrin]

Haha okok. Och du kommer ta tag i det här nu, och leva som du vill?

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vad har du för drömmar?

Vill bli motiverad först och främst. Skulle uppnå alla mina drömmar då. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha what! XD Fyfan vad jobbigt :S Hoppas du aldrig våldtar någon. Blir ju asjobbigt allting.

Psykologen överdriver, det är därför jag inte har någon tillit till psykologer osv. De vill bara hålla kvar mig där så länge och få mig att komma på återbesök för då får de jävlarna behålla sina extremt simpla jobb och får dessutom ruggigt bra betalt. Men kåt är jag och har psykopatiska drag 🙂 Fear me! [badgrin]

emery:

Haha okok. Och du kommer ta tag i det här nu, och leva som du vill?

Svårt när man är fast hemma, går pissskolan och inte ens har något vettigt fordon. Men ja, stora saker är på väg att hända. Bl a planerar jag att dra ut med 50 k i fickan i världen och se vart jag kommer o bara jobba lite här och var. Så fort jag tagit studenten och är av med tandställningen 🙂

emery:

Vill bli motiverad först och främst. Skulle uppnå alla mina drömmar då. 🙂

Du tror du blir lycklig alltså om du blir en lyckad "karriär-kvinna" och tjänar pengar och dricker kaffelatte från expressohouse varje dag... pfft, du tror du kommer bli lycklig då, men jag tror inte det är vad du "egentligen" vill innerst inne.


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Så fort en tjejvän som jag är kåt på loggar in ska jag bjuda ut henne på bio imorgon. Hennes pojkvän sen 3 år tillbaka, SUCK MY. Ska pulla henne i salongen.

CUT THE SHIT.

*Rockar med*

KILL THE WANKER SOUL INSIDE.

hahah


   
SvaraCitera