Aviseringar
Rensa alla

Jag har en crush på honolulu och ceka92


Ämnesstartare

ceka92:

att vi alltid vill ha den och ni aldrig pallar ge den.

sant 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
kallas riskspridning

HjärtaCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: är ju likadan... beroende på vad man räknar som skogen

ät nt du student?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

ät nt du student?

jo, formellt sett. men jag är noll delaktig i studentlivet. jag gör tentorna (eh, omtentorna...) och håller mig undan; upplever mig själv som arbetslös och studier som en bluff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: jo, formellt sett. men jag är noll delaktig i studentlivet. jag gör tentorna (eh, omtentorna...) och håller mig undan; upplever mig själv som arbetslös och studier som en bluff.

Ledsen Kram! Bor du inte i Stockholm? Bor du långt ifrån centrum? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Ledsen Kram! Bor du inte i Stockholm? Bor du långt ifrån centrum? 

40 min

slut på OT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

jo, formellt sett. men jag är noll delaktig i studentlivet. jag gör tentorna (eh, omtentorna...) och håller mig undan; upplever mig själv som arbetslös och studier som en bluff.

Bli aktiv i en nation och lägg ner dig i studierna så blir det roligt. Dessutom kanske du kommer få ut mer av studietiden om du "lär dig" på det sätt institutionen har tänkt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Bli aktiv i en nation och lägg ner dig i studierna så blir det roligt. Dessutom kanske du kommer få ut mer av studietiden om du "lär dig" på det sätt institutionen har tänkt sig.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en crush på sengångare, delfiner, vithuvade kakaduor och mjöl.

df rqp: jo, formellt sett. men jag är noll delaktig i studentlivet. jag gör tentorna (eh, omtentorna...) och håller mig undan;

\m/.

studentliv känns så krävande och avlägset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: sengångare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
har en crush på sengångare, delfiner, vithuvade kakaduor och mjöl.

HjärtaSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw  


   
SvaraCitera

jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Haha, jag ger gärna hushållsnära tjänster, inklusive massage (jag är bra på att ge message). Jag kan säga på en gång att jag tycker att det är jobbigt med förväntningar, men att jag gillar att göra andra glada, det är något jag är stolt över. Jag ser gärna hur man kan ordna plussummespel på olika sätt. ^^
Kram!

ja, det låter bra. 
 duktig pojke.¨
medan du kramar mig kan du ju massera min nacke sötnos.


   
SvaraCitera