Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:23 Varför står det ett "P" bredvid mitt användarnamn?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:28 Igns:Det stämmer intevisa tuttarna för att bevisa
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:29 För att du vid registreringen har angett att du är av hankön. Om du istället vill ange dig som tös, får du tala med en admin.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:29 Igns:HurDet gick visst inte kom jag på nu. Men du kan välja att inte visa kön för att undvika missförstånd. Gå in på "min sida", och välj "inställningar" i menyn till vänster.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:29 enhimmelskdrog:du är kille, tro inget annat;sÖgon i en plåthink:För att du vid registreringen har angett att du är av hankön. Om du istället vill ange dig som tös, får du tala med en admin.Tack för din hjälp
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:30 iddqd:Gå in på "min sida", och välj "inställningar" i menyn till vänster.tack
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:30 Igns:;sungdomar.se har aldrig fel. våga inte ens ifrågasätta det
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jun 2010, 00:31 enhimmelskdrog:ungdomar.se har aldrig fel. våga inte ens ifrågasätta detdu skrämmer mig