Aviseringar
Rensa alla

JAG HAR EN STRÄNG (septate hymen) ÄR TJEJ!


kladdkakan:

ueh. det där e lagom nästy endå

Du kommer inte märka något med lokalbedövning. frukta icke!


   
SvaraCitera

kladdkakan:

eh. det där e lagom nästy endå. Jag vill vara sööövd, undra om man får det

Om du är väldigt orolig kan du säkert få någon liten lugnande så det känns bättre. Tror inte de kommer gå med på att söva dig då narkos innebär vissa risker och gör hela ingreppet mycket större än vad det är.

Det borde vara enkelt fixat hur som helst, det kommer självklart göra ont när de sprutar in lokalbedövning i området, men du har ju inget annat val än att stå ut och få det fixat. Efteråt kan jag inte tänka mig att du kommer ha så stora problem, slemhinna läker fort och det är ju bara en liten slamsa de ska skära bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

. Tror inte de kommer gå med på att söva dig då narkos innebär vissa risker och gör hela ingreppet mycket större än vad det är.

Åtta:

Nej. Narkos är förhållandevis farligt, och betydligt mycket dyrare än vanlig lokalbedövning.

Fan då, det har liksom varit det enda som lugnat mig. Alltid tänk " ta det lungt, du kommer sova sött medan dem fixar det" nu vet jag inte vad jag ska göra.Har läst på internet om en tjej som fixade det med en sax. Hade jag inte varit så feg hade jag gjort det. Då hade man ju sluppit allt med gynekolog o sånt [bigsmile]


   
SvaraCitera

kladdkakan:

Fan då, det har liksom varit det enda som lugnat mig.

Men kräv lugnande piller innan! Det borde inte vara något problem att få det innan, de ska ju trots allt skära i ditt könsorgan och borde ha förståelse för att du är skakis.

kladdkakan:

Har läst på internet om en tjej som fixade det med en sax.

euuh... 🙁


   
SvaraCitera

Men det är ju klart att du måste gå till gyn!!!!!! Hur kan du ens överväga att inte göra :S
Det är ju värt allt obehag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men det är ju klart att du måste gå till gyn!!!!!! Hur kan du ens överväga att inte göra :S
Det är ju värt allt obehag.

chilla. jag e feg. jag ska gå till gyn.


   
SvaraCitera

Image

/ Upplysarn


   
SvaraCitera

Aj, vad gräsligt smärtsamt med tampong där. Som sagt borde det där vara lättfixat med ett smärre ingrepp. Gör't, tänk om du hittar en penisbärare du vill bli penetrerad av snart; lika bra att få det fixat och överstökat.

isola:

cribiform hymen

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Aj, vad gräsligt smärtsamt med tampong där.

1 timme smärta, tårar och svett på badrummsgolvet. Nejdå! Inte alls smärtsammt... [smile]


   
SvaraCitera

kladdkakan:

Fan då, det har liksom varit det enda som lugnat mig. Alltid tänk " ta det lungt, du kommer sova sött medan dem fixar det" nu vet jag inte vad jag ska göra

Jag skulle göra ett gynekologiskt ingrepp under lokalbedövning (ej ovanstående dilemma) men jag bad om att få göra det under narkos istället, och fick det beviljat utan tjat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulligavåfflan:

Jag skulle göra ett gynekologiskt ingrepp under lokalbedövning (ej ovanstående dilemma) men jag bad om att få göra det under narkos istället, och fick det beviljat utan tjat.

TACK. Du är min räddare i nöden. Nu stör inget min tankebana.

Btw, tänk att det finns sånna som föds igentäppta. haha, så det täcker hela hålet 🙁


   
SvaraCitera

Men om man är helt igenkorkad, vart tar mensen vägen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulligavåfflan:

Men om man är helt igenkorkad, vart tar mensen vägen?

haha, man får den, men den kommer inte ut. så man mår nog inte så bra i guess. men nästy e det iaf 🙁


   
SvaraCitera

kladdkakan:

Hade jag inte varit så feg hade jag gjort det. Då hade man ju sluppit allt med gynekolog o sånt [bigsmile]

Ne då får du träffa akutläkare istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ne då får du träffa akutläkare istället

ikke om jag har skills 😉 om allt är steriliserat och sånt så tror jag inte det blir problem.. men det kanske är lite äkelpekel


   
SvaraCitera