Aviseringar
Rensa alla

jag har ett kristet, rasistiskt tard på facebook [cry]


Ämnesstartare

som råkar vara min klasskompis [cry]
idag e detta min nya smiley [cry]
hej då [cry]


   
Citera

slå han[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

slå han[sad]

det är en hon [bigsmile] en dryg och konstig hon


   
SvaraCitera

ta bort!!!


   
SvaraCitera

honolulu:

som råkar vara min klasskompis

jag hade en sd:are som vän på facebook som också var min klasskamrat och honom tog jag bort som vän på facebook (A)


   
SvaraCitera

Ta bort henne? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

ta bort!!!

qazedctgb:

jag hade en sd:are som vän på facebook som också var min klasskamrat och honom tog jag bort som vän på facebook (A)

Rödingajävel:

Ta bort henne? [crazy]

alltså hon har ju inte gjort mig nåt och vi pratar "som vanligt", jag och några andra stör oss bara som fan på henne pga hon är tråkig och konstig [bigsmile] men orka ta bort bara sådär? inte när man går i samma klass lixom, ny klass dessutom


   
SvaraCitera

honolulu:

alltså hon har ju inte gjort mig nåt och vi pratar "som vanligt", jag och några andra stör oss bara som fan på henne pga hon är tråkig och konstig [bigsmile] men orka ta bort bara sådär?

Jaha, trodde du menade nåt mer allvarligt. [crazy] Man vill ju inte ha polare som är idioter. Är hon bara lite socialt inkompetent och med konstiga åsikter får man väl vara schysst mot henne, säga ifrån när hon säger idiotiska saker så man tydligt markerar att t.ex. rasism inte är okej i ens kompisgäng, osv.


   
SvaraCitera

honolulu:

men orka ta bort bara sådär? inte när man går i samma klass lixom, ny klass dessutom

för mig är det en principsak jag umgås inte med rasister och skulle skämmas om någon trodde jag gjorde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

säga ifrån när hon säger idiotiska saker så man tydligt markerar att t.ex. rasism inte är okej i ens kompisgäng, osv.

haha hon har inte sagt nåt irl, pga umgås inte med henne, hennes facebook är däremot lite weird och har hört lite random grejer från henne, så jag misstänker att hon är smygrasist [bigsmile]

qazedctgb:

för mig är det en principsak jag umgås inte med rasister och skulle skämmas om någon trodde jag gjorde

ao, om de är uttalat rasister som sdare osv så är det ingen idé att ha kvar dem.


   
SvaraCitera

helutuhle:

ta bort!!!

Rödingajävel:

Ta bort henne? [crazy]

Rödingajävel:

Är hon bara lite socialt inkompetent och med konstiga åsikter får man väl vara schysst mot henne, säga ifrån när hon säger idiotiska saker så man tydligt markerar att t.ex. rasism inte är okej i ens kompisgäng, osv.

qazedctgb:

för mig är det en principsak jag umgås inte med rasister och skulle skämmas om någon trodde jag gjorde


   
SvaraCitera

Skulle startat någon form av diskussion med henne irl


   
SvaraCitera

Jag har en tjej som skriver citat från bibeln dagligen, och saker som "Herren är min fader", man blir typ öööööööööhh.

Tänker ungdomar verkligen så idag?
Jag blir alltid förvånad.


   
SvaraCitera

tänker du diskriminera ngn pga tro eller+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Jag har en tjej som skriver citat från bibeln dagligen, och saker som "Herren är min fader", man blir typ öööööööööhh.

haha det har jag med, men hon är ej rasse. orkar inte bry mig pga tror man på gud så starkt som man gör så gör man det, såna är svåra att komma åt på ett intellektuellt plan [zzz]

Postorderhoran:

tänker du diskriminera ngn pga tro eller+

ne men hennes favoritböcker är "bibeln"............ och så länkade hon till någon jävla artikel från svenska kyrkan om att de skulle anställa en imam för att främja mångfalden och lära sig om andra religioner och blabla, något i den stilen, och det tyckte hon var ett skämt. så kom hennes andra kristna kompis o ba "men det är ju en kvinna som kom på idéen!!!!1111" ........ wat? kompisen var förövrigt själv kvinna 😀


   
SvaraCitera