Aviseringar
Rensa alla

jag har fan inte anoroxia!>_<


Ämnesstartare

Varför har folk problem att fatta det? Man kan väl.vara smal utan att ha ätstörningar? Blir så jävla trött på folk som hela tiden antar att jag har anorexi och gärna säger de till mig 24/7 också-.-'

väldigt dålig bild på mig, men man ser ju iaf att jag inte har anoroxia eller???

mina bilder 002.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

nä, du ser inte undernärd ut. lyssna inte på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väll bra att det finns folk som faktiskt uttrycker någon form av omtanke för dig. Även om det inte är vad du är ute efter. Typ. Skit i vad dem säger bara om det bär emot.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

kass bild. men eh, så länge du inte har ohälsosamma vanor med mat och/eller träning så har du ingen ätstörning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde du menade att folket på UM sagt det i kroppstyp-tråden men så var det icke. Så länge du är trygg och nöjd så kvittar det vad andra säger.
Sen är du ganska så ung också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är väl oroliga eller nåt... brukar säga till vissa som är normalt smala men typ aldrig äter att de snart kommer få anorexi om de fortsätter att inte äta. kanske dumt av mig vem vet men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

nä, du ser inte undernärd ut. lyssna inte på dem.

Skönt att höra tack:-) nä ska inte lyssna på dem längre!:-P

OF 5:

Är väll bra att det finns folk som faktiskt uttrycker någon form av omtanke för dig. Även om det inte är vad du är ute efter. Typ. Skit i vad dem säger bara om det bär emot.

Omtanke vet jag inte om det är>.< de använder anoroxia barn som ett skällsord;d typ som folk använder bög i vissa sammanhang


   
SvaraCitera
Paseo

cuzIcan:

Omtanke vet jag inte om det är>.< de använder anoroxia barn som ett skällsord;d typ som folk använder bög i vissa sammanhang

exakt vad jag tänkte säga nu. många använder det som skällsord. JÄDDRA ANOREXIBAAARN fick jag höra i min smala tidiga tonår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

de använder anoroxia barn som ett skällsord;d typ som folk anvä

aha. ja då är de ju inge bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du bara ser snyggt smal ut[y] så länge du inte typ har något stört förhållande till mat eller nåt har du nog ingen ätstörning nej. ba att strunta i att lyssna på dem, vet hur det är[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Trodde du menade att folket på UM sagt det i kroppstyp-tråden men så var det icke. Så länge du är trygg och nöjd så kvittar det vad andra säger.Sen är du ganska så ung också.

Nä nä folk är snälla här:-) men vad har ålder med det att göra?:-\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

exakt vad jag tänkte säga nu. många använder det som skällsord. JÄDDRA ANOREXIBAAARN fick jag höra i min smala tidiga tonår

Har jag fått höra ett antal ggr:-( är i övre tonåren dock:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tycker du bara ser snyggt smal ut så länge du inte typ har något stört förhållande till mat eller nåt har du nog ingen ätstörning nej. ba att strunta i att lyssna på dem, vet hur det är

Tackar:-)<3 nä hat jag inte^^ bortsett från att jag gärna äter flingor till lunch i skolan istället för typ överkokt potatis med äcklig gegga:-P äter grönsaker med^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

longcat typ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa kallas horor, andra anorektiker. var nöjd med det, alla kvinnor vill vara anorektiker i hemlighet.


   
SvaraCitera