Aviseringar
Rensa alla

Jag har fått fem varningar sen det nya systemet började


Ämnesstartare

passaro:

Haha! Ssccch! De får göra det ju, de är mods! Vi borde vara tacksamma över att vi har dem så att de ser över om vi går över gränsen!

Regler gäller inte de som skapar eller upprätthåller dem. Grundläggande naturlag. [no-no]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Regler gäller inte de som skapar eller upprätthåller dem. Grundläggande naturlag. [no-no]

För att inte tala om att de får böja och tolka dem lite hur de vill för sin egen skull.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

För att inte tala om att de får böja och tolka dem lite hur de vill för sin egen skull.[no-no]

Mjo, jag har i alla fall förlorat respekten för den moderatorn efter att personen varnade mig för OT, när den själv är OTare Nr 1 på det här forumet.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Mjo, jag har i alla fall förlorat respekten för den moderatorn efter att personen varnade mig för OT, när den själv är OTare Nr 1 på det här forumet.

jo, jävla hycklare många av dem är.

Finns nog kanske fyra st moderatorer som håller måttet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jo, jävla hycklare många av dem är.

Finns nog kanske fyra st moderatorer som håller måttet.

Japp. Typ Lindblom, Åtta och Stringburka är de jag kommer på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gjort en allmänpolitisk dagbok nu. 🙂

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=259724


   
SvaraCitera

God Konsument:

app. Typ Lindblom, Åtta och Stringburka är de jag kommer på.

Hampie, tycker jag också. Har varit med längst och gör faktiskt ett bra jobb. Det jag gillar med honom är att han är objektiv när det kommer till moderering.


   
SvaraCitera

har fått två löjliga för OT.

en i din tråd (där jag vet att det var du som tjallade[no-no]) och en i den högerns mål idag där det tydligen var OT att säga att de vill starta jihad mot mellanöstern trots att det stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hampie, tycker jag också. Har varit med längst och gör faktiskt ett bra jobb. Det jag gillar med honom är att han är objektiv när det kommer till moderering.

Mjo, Hampie är helt okej. Tycker han är onödigt regelkåt ibland men håller med om att han är ganska objektiv och behandlar de han gillar likadant, det ska han ha cred för.

Chickfactor:

en i din tråd (där jag vet att det var du som tjallade[no-no]) och en i den högerns mål idag där det tydligen var OT att säga att de vill starta jihad mot mellanöstern trots att det stämmer.

Haha, vilka korkade varningar, den sista är ju jävligt on topic. Fast man får väl inte ens formulera sig lite halvseriöst nuförtiden ens.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Mjo, Hampie är helt okej. Tycker han är onödigt regelkåt ibland men håller med om att han är ganska objektiv och behandlar de han gillar likadant, det ska han ha cred för.

Jupp jupp.

Nu anmälde jag en viss moderator för OT-inlägg.[zzz]


   
SvaraCitera

följ reglerna bara, ska det vara så svårt ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nu anmälde jag en viss moderator för OT-inlägg.[zzz]

Ska nog också börja göra det, fast då blir man väl varnad för spamning av varningar eller något...

Palett:

följ reglerna bara, ska det vara så svårt ??

Varför ska jag behöva följa regler som inte modsen själva följer?


   
SvaraCitera

God Konsument:

Varför ska jag behöva följa regler som inte modsen själva följer?

iof, det ska du inte behöva göra. trodde dom följde sina egna regler[confused]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Ska nog också börja göra det, fast då blir man väl varnad för spamning av varningar eller något...

Det hoppas jag. Då kan man se till att de som gör det blir avstängda.[zzz]

Palett:

följ reglerna bara, ska det vara så svårt ??

Har ingen lust att göra det om inte moderatorerna gör det.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Haha, vilka korkade varningar, den sista är ju jävligt on topic. Fast man får väl inte ens formulera sig lite halvseriöst nuförtiden ens.

nej det får man inte och den andra kom igen jag sa att jag stack hem från ert autonomgays och spelade ff 2 hur fan är det OT;C


   
SvaraCitera