Aviseringar
Rensa alla

Jag har fått mail från Nadja Fransson!


Åtta
Ämnesstartare

Nu säger ni säkert: "Vem är Nadja Fransson?" Faktum är att jag tidigare har gjort en tråd om henne och en av hennes medtävlanden i underhållningsprogrammet Herre på täppan. Tråden går att finna här.

Döm av min förvåning när jag idag öppnar min mail för att finna ett brev från henne!

Nadja Fransson:

Kära Åtta!

Jag vill börja med att tacka dig för att du känt dig provocerad av min medverkan i det imbecilla underhållningsprogrammet Herre på täppan. Det värmer mig i hjärtat att se hur min blotta närvaro sprider så starka känslor, att du i ren ilska kastar dig ut på det fantastiska Internet för att dela med dig av dina banala och bristfälliga åsikter. Det känns stort att du har lagt ner sådan möda och stort besvär på att hitta fyndiga formuleringar och termer, som du verkar tro tyder på textuell medvetenhet, bara för att få ut din ilska över mig och frustration över socialt inkompetenta stereotyper. Allt detta får mig att känna mig lite som en gud.

Tack än en gång, fortsätt som du gör, för du kommer troligtvis att underhålla många fler än mig i framtiden.

Vänliga hälsningar
Nadja Fransson

Självklart har jag svarat henne. Så förhoppningsvis blir vi nu goda vänner som kan spela krocket, gå på buggkurs och dricka te tillsammans. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Luls. E hon snygg?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

sculptura:

E hon snygg?

Nej. [n]


   
SvaraCitera

JAG SÅG NÄSTAN HARALD TREUTIGER PÅ ETT CAFÉ EN GÅNG!!!!


   
SvaraCitera

Åtta:

Det känns stort att du har lagt ner sådan möda och stort besvär på att hitta fyndiga formuleringar och termer, som du verkar tro tyder på textuell medvetenhet, bara för att få ut din ilska över mig och frustration över socialt inkompetenta stereotyper.

Jag betvivlar på att de lagts ner så mycket möda om jag ska vara ärlig låål [blush]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Mr Brightside:

Jag betvivlar på att de lagts ner så mycket möda om jag ska vara ärlig

Hon verkar dock tro det, och det vore ju oartigt att motsäga henne. [rolleyes]


   
SvaraCitera

vill också bli kompis med coola personer[sad]


   
SvaraCitera

sött att googla sitt namn [smile]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Oväntad:

sött att googla sitt namn [smile]

I mitt svarsbrev nämnde jag hur skönt det är att veta att jag inte är den enda som googlar mitt eget namn. [smile]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

/Care


   
SvaraCitera

Ganska sött, måste jag säga. Och Ungdomar.se fortsätter stampa på den som "ligger ner" (efter Åttas häftiga och säkert tårframkallande attack) över internet.

Jag gillar det. Det bästa vore om hon försökte gå till pressen.


   
SvaraCitera

Vad kan man förvänta sig av håriga arbetarkvinnor som studerar. Hell facket!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera