Aviseringar
Rensa alla

jag har fått sommarjobb


Ämnesstartare

amsi: du får förmodligen normal lön

hehe jodå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ligger långt åt helvete, hittar inte dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min chef undrade om jag kunde jobba imorgon.

jag orkar inte pga. jobbade i onsdags och tisdags och måndags från kl 7. mvh har en totalt utslitande arbete.


   
SvaraCitera

ceka92: min chef undrade om jag kunde jobba imorgon.

jag orkar inte pga. jobbade i onsdags och tisdags och måndags från kl 7. mvh har en totalt utslitande arbete.

va jobbaru me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

förmodligen. kanske bara fick ett dumt intryck. vi får se.

Mm, håller tummarna för att du får det bra! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

gillar inte idrottskillar. det blir nog bra ändå.

friidrott är rätt "gay" och småfeminint om man så vill. 
träffade nyss en undergiven kille som var som en hund(och jättesöt, smart osv. men som precis åkte hem, suck, då han var ovanligt snäll) från fuck*ng madrid(machohuvudstad nummer ett).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mm, håller tummarna för att du får det bra! 

tack!

ceka92:

friidrott är rätt "gay" och småfeminint om man så vill. 
träffade nyss en undergiven kille som var som en hund(och jättesöt, smart osv. men som precis åkte hem, suck, då han var ovanligt snäll) från fuck*ng madrid(machohuvudstad nummer ett).

🙁 var han bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

va jobbaru me

när det är dagtid: plockar påsar, eller övrigt störande skräp, torkar bord(plasthandskar), toaletter på öresundståg. saken är den att det jobbiga är att det är tunga säckar, även om jag använder kärra, det ska städas på veolias kontor och vårt kontor också och det är 10 tåg. man  faller nästan ihop i slutet av träningsvärk. 7-5 i ensamhet med ett jobb jag hatar. hmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

när det är dagtid: plockar påsar, eller övrigt störande skräp, torkar bord(plasthandskar), toaletter på öresundståg. saken är den att det jobbiga är att det är tunga säckar, även om jag använder kärra, det ska städas på veolias kontor och vårt kontor också och det är 10 tåg. man  faller nästan ihop i slutet av träningsvärk. 7-5 i ensamhet med ett jobb jag hatar. hmm.

tänk om vi varit på samma tåg


   
SvaraCitera

ceka92: när det är dagtid: plockar påsar, eller övrigt störande skräp, torkar bord(plasthandskar), toaletter på öresundståg. saken är den att det jobbiga är att det är tunga säckar, även om jag använder kärra, det ska städas på veolias kontor och vårt kontor också och det är 10 tåg. man  faller nästan ihop i slutet av träningsvärk. 7-5 i ensamhet med ett jobb jag hatar. hmm.

Ledsen

du borde ha ett jobb där du får använda din hjärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

🙁 var han bra?

bra att du förstod!
han var helt fantastisk(och herregud, jättesöt, studerar articifiell intelligens osv.) men han skulle åka hem dagen efter och de andra avbröt oss innan orgasm(, ja du förstod vad han gjorde) samt allt annat vi hade gjort. är fortfarande bitter för att han är så extremt sällsynt. inte bara var han denna extremt sexuellt begåvade och inte det minsta dominanta man, utan även extremt attraktiv och smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Ledsen

du borde ha ett jobb där du får använda din hjärna.

ja Ledsen 

människor ser en som en loser, dropout och ointelligent också, samt att man  har fula kläder liksom är "under" tågvärdarna i systemet, som har snygga, propra kläder. trots att jag kanske är mer begåvad. jag ska fråga en vän om han känner någon...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

bra att du förstod!
han var helt fantastisk(och herregud, jättesöt, studerar articifiell intelligens osv.) men han skulle åka hem dagen efter och de andra avbröt oss innan orgasm(, ja du förstod vad han gjorde) samt allt annat vi hade gjort. är fortfarande bitter för att han är så extremt sällsynt. inte bara var han denna extremt sexuellt begåvade och inte det minsta dominanta man, utan även extremt attraktiv och smart.

satan. kontakta honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde sommarjobb var en myt.


   
SvaraCitera
kachin

vad får du i lön då?
verkar ju som ett rätt soft jobb


   
SvaraCitera