Aviseringar
Rensa alla

Jag har fått tillbaks mitt liv nu


Ämnesstartare

Angelize:

ok ok men tänk såphär: nu e jag sjuk passa på o samla energy o gör saker man får göra när man e sjuk tex´onödiga saker som ligga i sängen

haha samla energi? öh blir ju knappast piggare för man blivit sjuk, allt blir sämre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag vet vad atom är det är ett grundämne med samma ämne tex Syre

Awesome! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

haha samla energi? öh blir ju knappast piggare för man blivit sjuk, allt blir sämre!

1 tips: DUSCHA
då blir man fräsch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

1 tips: DUSCHA
då blir man fräsch

Haha, ja, det är ett bra tips. Och jag ska. Känner mig fett sunkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

aha, ja, det är ett bra tips. Och jag ska. Känner mig fett sunkig.

Såhär ska man göra om man känner sig sunkig:
Gå in i duschen och ha så pass hög värme så det blir svårt att andas och rykigt (huden blir riktigt ren och härlig då) om du vill vara Xtra fräsch ta honung i ansiktet innan som en liten BOOOSTER
Tvätta med tvål peeling schampoo balsam o raka dig överallt du vill
Gå ut ur duschen torka håret med en handduk spraya i balsamsspray sen bodylotion sen parfym i nacken sen deoderant sen flytande parfym i salva på handlederna sen kanske lite brun utan sol på benen sen tar du värmeskyddande i håret sen tar du på dig mjukisbrallor för det är skönt när man är sjuk och ett linne o glöm ej ansiktskräm sen bäst av allt är RENA SÄNGLAKANB


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Gå in i duschen och ha så pass hög värme så det blir svårt att andas och rykigt (huden blir riktigt ren och härlig då)

Eh kan fan inte duscha i så varmt vatten, bränns ju fan ihjäl.

Angelize:

en parfym i nacken sen deoderant sen flytande parfym i salva på handlederna sen kanske lite brun utan sol på benen sen tar du värmeskyddande i håret sen tar du på dig mjukisbrallor för det är skönt när man är sjuk och ett linne o glöm ej ansiktskräm

Softa lite nu va

Angelize:

RENA SÄNGLAKANB

ah det är asnajz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Eh kan fan inte duscha i så varmt vatten, bränns ju fan ihjäl.

ok jag e van men duschar man för länge så känns det som man sprungit femton mil efteråt och man blir andfådd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera