Aviseringar
Rensa alla

Jag har gjort en egen låt :$


Ämnesstartare

va tycker ni? 

http://vocaroo.com/i/s0AhyEH1g4Lx


   
Citera
Ämnesstartare

obs: jag är förkyld Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint! Du har bra röst, öva lite mer på gitarren bara. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
va tycker ni? 

http://vocaroo.com/i/s0AhyEH1g4Lx

wooow! hur fint som helst ju! hade ingen aning om att du pysslade med sånt här. tyckte jättemycket om detta. och din röst är asmysig. vill ha dig med din gitarr på en umträff så kan vi alla vara samlade runt en lägereld och ba njuta av din skönsång! fortsätt så! heja heja! <3


   
SvaraCitera

Shit vad bra du är!!, har själv också velat göra en egen låt (:, har du spelat gitarr länge? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mejla den till Bard. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
Mejla den till Bard. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Fint! Du har bra röst, öva lite mer på gitarren bara. Party

Åh tack :$ <3 haha.. ah har en ny gitarr och övar så mycket jag kan nu!

snoret:

wooow! hur fint som helst ju! hade ingen aning om att du pysslade med sånt här. tyckte jättemycket om detta. och din röst är asmysig. vill ha dig med din gitarr på en umträff så kan vi alla vara samlade runt en lägereld och ba njuta av din skönsång! fortsätt så! heja heja! <3

ÅÅÅÅH SONI GUMMAN. Blir generad nu och glad. <3 :$ Vill verkligen ha den träffen. Tack!!! <3

Aziiima:
Shit vad bra du är!!, har själv också velat göra en egen låt (:, har du spelat gitarr länge? 🙂

Åååh tack!! <3 Gör en egen låt!! själv gjorde jag den här medan jag spelade in hahahaha
Nja.. alltså jag har haft en gitarr i flera år men inte tagit lektioner, bara spelat på egen hand. Nu har jag köpt en ny gitarr med stålsträngar och försöker lära mig behärska den.


the_fat_one:
Mejla den till Bard. Rodnar

han skulle ba "FAN VAD DÅLIGT DU SJUNGER! MEN DU ÄR SNYGG SÅ DU GÅR VIDARE!" XD
:$

ennie:
asfin

Tack <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: han skulle ba "FAN VAD DÅLIGT DU SJUNGER! MEN DU ÄR SNYGG SÅ DU GÅR VIDARE!" XD
:$

eller så ber han dig att drömma om lebbsex ^_^ (du har fin röst du är fin världen är allt bra orättvis osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

eller så ber han dig att drömma om lebbsex ^_^ (du har fin röst du är fin världen är allt bra orättvis osv)

Haha ja.. han tror min låt handlar om lebbsex 😉
Åh ängel (:$) <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin röst. bra känsla.

tycker om visor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
fin röst. bra känsla.

tycker om visor.

Tack så mycket Birger <3


   
SvaraCitera

Jo den var bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Jo den var bra

Åh tack <3


   
SvaraCitera