Aviseringar
Rensa alla

Jag har haft sex med min kusin! Är jag bög eller bi??


Optimus2099:

Är jag bög eller bi?

Bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

testa dig på ungdomsmottagningenoch sök vård för din månadslånga diarré, det låter tröttsamt för kroppen

Jag har allt varit rädd för att göra prover hos läkaren. Jag har tagit diarré piller och har försökt hålla mig varm. Men det har gått två år nu, det kan väl inte vara HIV/AIDS. Eller? För jag har bara en utav symtomerna; Diarré.

Jag har inte: perioder med feber, viktnedgång, lunginflammation, olika hudutslag, svamp i munnen osv. Har läst men varför tänker jag på det?


   
SvaraCitera

Optimus2099:

Jag har allt varit rädd för att göra prover hos läkaren. Jag har tagit diarré piller och har försökt hålla mig varm. Men det har gått två år nu, det kan väl inte vara HIV/AIDS. Eller? För jag har bara en utav symtomerna; Diarré. Jag har inte: perioder med feber, viktnedgång, lunginflammation, olika hudutslag, svamp i munnen osv. Har läst men varför tänker jag på det?

gå och testa dig så får du veta säkert

det ärdumt attgå runt med ev könssjukdom obehandlad länge, så testa dig. bli gärna lite tjenis med kondom också, för din skull.


   
SvaraCitera

det är gratis att testa sig isverige

onödigt att låtabli

oansvarigt som FAN att låta bli

och oavsett om diarren beror på aids eller annat så skulle jag personligen hellre gå till läkareoch göra födoämnesallergiprover än att sitta hemma med rännskita månad in och månad ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

gå och testa dig så får du veta säkertdet ärdumt attgå runt med ev könssjukdom obehandlad länge, så testa dig. bli gärna lite tjenis med kondom också, för din skull.

elverpigen:

det är gratis att testa sig isverigeonödigt att låtablioansvarigt som FAN att låta blioch oavsett om diarren beror på aids eller annat så skulle jag personligen hellre gå till läkareoch göra födoämnesallergiprover än att sitta hemma med rännskita månad in och månad ut

Då borde jag göra blodprov och se vad som pågor i kroppen. Börjr verkligen tröttna på smärtan i magen. Och kondom blir det nästa gång jag har sex[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde jag ligga med honom nästa gång jag åker ner till Turkiet? Det var 2010 jag låg med honom, det är 2013 idag, han och jag har förändrats och vi har inte pratat med varandra sen jag lämnade landet.

Och så fort jag tänker på honom så blir jag kåt!


   
SvaraCitera

Optimus2099:

pratat med varandra sen jag lämnade landet.

Det vet man ju inte . Om ni känner för det när du är där så gör det eller kanske han har flickvän/pojkvän ? Act like nothing happened . 😀


   
SvaraCitera

Suck... Ni glömde ha på er cowboyhattar [tired]

Cowboy Gay Sex al the Way [love]


   
SvaraCitera

Låter som du är bög =)

Kanske det kanske, det kan ju vara helt orelaterat.

Inget fel med det så som jag ser det. Det är ju inte precis som att ni är bröder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får nog se när jag åker ner dit i sommar. Han kanske har förändrats, kanske har han blevit snyggare, flulare eller vad vet jag. Det jag vill är att jag vill ligga med honom, men med skydd den här gången.

Vad jag hr märkt med honom är att han är envis i sängen. Han vill ej vara den som får utan vara den som ger.


   
SvaraCitera

Optimus2099:

Jag får nog se när jag åker ner dit i sommar. Han kanske har förändrats, kanske har han blevit snyggare, flulare eller vad vet jag. Det jag vill är att jag vill ligga med honom, men med skydd den här gången.

[shake][shake]

ligg inte med din kusin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Suck... Ni glömde ha på er cowboyhattar Cowboy Gay Sex al the Way

HAHA


   
SvaraCitera

detta påminner mig starkt om Svindlande Höjder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

ligg inte med din kusin.

Varför?


   
SvaraCitera

Optimus2099:

Varför?

du kommer nog ångra det senare i livet.


   
SvaraCitera