Aviseringar
Rensa alla

Jag har hamnat i en jävligt sits


Ämnesstartare

Åh, fan vad jag känner mig dum!
Jag kommer åka iväg i juli, vara borta i ett år. just nu dejtar jag eller ja, träffar några killar samtidigt. "Leker runt, testar". Orkar inte att skaffa ett förhållande, ska ändå åka iväg. Förhållandet skulle ändå inte funka? Redan försökt med distans. Men nu känns det mer som om jag leker med deras känslor .. känner mig riktigt elak .. dum .. men dem är medvetna om att jag kommer åka iväg. Gillar dock allihopa .. men är inte kär ;( fu! Vilken dum player jag är! Men ville dejta runt, träffa nya killar .. har ALLTID haft förhållanden. Är trött på den skiten! 🙁 GAHHHHH! ÄR ELAK!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Känner du dåligt samvete över det så kanske det inte är en sån jävla bra idé nej.


   
SvaraCitera

får man skriva att man tkr du verkar va 1 svin el vrf finns denna tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg de till dom innan någon blir ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör vad du känner för, helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det där är faktiskt elakt.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Känner du dåligt samvete över det så kanske det inte är en sån jävla bra idé nej.

Har jättedåligt samvete. Måste nog bryta kontakten med dem alla ;( så att det inte blir värre i slutändan.

Blivande_japan:

får man skriva att man tkr du verkar va 1 svin el vrf finns denna tråd?

Jorå, du får mer än gärna säga det! Tycker själv att jag är det!

hannnah:

säg de till dom innan någon blir ledsen

Är nog en bra ide ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Är nog en bra ide ..

kindof yes[smile] de ordnar sig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Har jättedåligt samvete. Måste nog bryta kontakten med dem alla ;( så att det inte blir värre i slutändan.

Om det är så att du har dåligt samvete, så är det nog inte mer än rätt. Föreställ dig att vara i deras sits liksom.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Så länge du skriver uttryckligt att det är du tycker så om personen räknas det inte som personangrepp.

hängde ej med till 100% nu

Lundini:

Tycker själv att jag är det!

gör ngt åt det då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om det är så att du har dåligt samvete, så är det nog inte mer än rätt. Föreställ dig att vara i deras sits liksom.

Jaaa, började tänka mer på det idag. Fick panik! Jag skulle aldrig klara av om killen gjorde detsamma mot mig .. någon man gillade. Så lika gärna bra. Usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

gör ngt åt det då!

I will!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Jaaa, började tänka mer på det idag. Fick panik! Jag skulle aldrig klara av om killen gjorde detsamma mot mig .. någon man gillade. Så lika gärna bra. Usch

Bra att du kom till den slutsatsen till slut i alla fall.


   
SvaraCitera

Lundini:

I will!

dåså!


   
SvaraCitera

Men vadå, var du inte tydlig med det i början? Det är elakt om du låter de tro att det är på väg mot något (även om du ska resa) och om du inte har sagt något från första början.

Om de däremot vet att det finns andra killar inblandade i bilden, att du inte har känslor för någon av de och att detta inte kommer utvecklas mer än vad det är så tycker jag inte det är så elakt. Om någon av dem börjat få känslor för dig så är det hans ansvar att hantera de känslorna, om han nu skulle vilja bryta upp eller så.


   
SvaraCitera