Aviseringar
Rensa alla

Jag har ingen aning om vad jag ska bli!


Estet, konstnär och elektronik borde passa dig som slösar och ödslar energi på elektroniska apparater och sitter hemma och slöar.


   
SvaraCitera
Jim
 Jim

naturbruk skog eller Lantbruk  få gräv eller hjulastare


   
SvaraCitera

Pröva på lite saker, om du gilla det, så kan du ju jobba med det.
Industri tyck jag är kul iaf.


   
SvaraCitera

Tycker du ska snacka med din syv! Har för mig att så länge du går ett högskoleförberedande program så kan du bli typ vad som helst. Men det är också jätte jätte viktigt att du går någonting som du tycker är roligt, detta säger jag av ren erfarenhet eftersom att jag gick en linje mest för att en polare till mig gick där. Men sen så var det extremt tråkigt där så det slutade med att jag fick jätte dåliga betyg och bytte sen linje vilket slutade i att jag fick gå om ett år


   
SvaraCitera

bara du går ett praktiskt program på gymnasiet så är de lugnt. välj inte sam, man blir inget på de


   
SvaraCitera

JagÄrBaraEnKille:
Jag går i 8an och är femton år men jag vet fortfarande inte vad jag ska jobba med efter gymnasiet. Och jag har ingen aning om vilken gymnasieutbildning jag ska gå. Jag är helt lost. Och jag känner att jag måste jobba med något som man tjänar hyfsat bra med pengar på men jag vet inte vad. Det enda jag gör på fritiden är att ligga och kolla på youtube och spela iPadspel. Det känns som att jag slösar bort all min tid på oviktiga saker när jag skulle kunna plugga och sedan få ett bra jobb istället. 

Jag är 22 år och vet fortfarande inte vad jag ska bli. Jag låter vägen ta mig dit den kommer och prövar nya saker hela tiden, personligen tycker jag det är fantastiskt för pågrund av det har jag inte blivit fast i ett kugghjul utan har haft möjligheten att bott i Amsterdam och nu bor jag i manchester Storbritannien. Skolan jagar på dig jämt med att du ska veta vad du ska bli men tro mig jag har träffat folk i 40 som en idag inte vet vad dom vill bli och kommer med all säkerhet inte veta heller utan älskar att ta livet dit det kommer. 

Antingen kommer du på aha det här vill jag göra eller så gör du inte det och det är inget fel med det jobb finns, vad tycker du är roligt och börja runt det. Du känns som en estet, våga pröva på något oavsett vad andra tycker om det. Livet handlar om så mycket mer en bara att tjäna massa pengar. Ett tag tjänade jag bara 8500 kronor i månaden men överlevde och bodde bra i manchester för det. 


   
SvaraCitera

Gå på många prova på dagar och öppet hus! Det är hyfsat lätt att ändra sig efter gymnasiet, men en yrkeslinjer är bra eftersom man faktiskt kan klara sig själv efter den avslutade utbildningen. Dom flesta yrkesprogram erbjuder dessutom högskoleförberedande kurser så det går alltid att tänka om om man skulle ändra sig senare. Du har ju ett tag kvar att fundera om du går i åttan också, men bra att börja fundera i tid!

Själv går jag första året på vårdlinjen, men funderar på att byta till naturbruk med inriktning lantbruk. Vill inte vara instängd på ett sjukhus hela dagarna.. så man kan ändra sig under gymnasietiden också!


   
SvaraCitera

Mitt tips är att hoppa av skolan och börja sälja drogerTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julijurd:

Jag är 22 år och vet fortfarande inte vad jag ska bli. Jag låter vägen ta mig dit den kommer och prövar nya saker hela tiden, personligen tycker jag det är fantastiskt för pågrund av det har jag inte blivit fast i ett kugghjul utan har haft möjligheten att bott i Amsterdam och nu bor jag i manchester Storbritannien. Skolan jagar på dig jämt med att du ska veta vad du ska bli men tro mig jag har träffat folk i 40 som en idag inte vet vad dom vill bli och kommer med all säkerhet inte veta heller utan älskar att ta livet dit det kommer. 

Antingen kommer du på aha det här vill jag göra eller så gör du inte det och det är inget fel med det jobb finns, vad tycker du är roligt och börja runt det. Du känns som en estet, våga pröva på något oavsett vad andra tycker om det. Livet handlar om så mycket mer en bara att tjäna massa pengar. Ett tag tjänade jag bara 8500 kronor i månaden men överlevde och bodde bra i manchester för det. 

Ok! (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bondunge:
Gå på många prova på dagar och öppet hus! Det är hyfsat lätt att ändra sig efter gymnasiet, men en yrkeslinjer är bra eftersom man faktiskt kan klara sig själv efter den avslutade utbildningen. Dom flesta yrkesprogram erbjuder dessutom högskoleförberedande kurser så det går alltid att tänka om om man skulle ändra sig senare. Du har ju ett tag kvar att fundera om du går i åttan också, men bra att börja fundera i tid!

Själv går jag första året på vårdlinjen, men funderar på att byta till naturbruk med inriktning lantbruk. Vill inte vara instängd på ett sjukhus hela dagarna.. så man kan ändra sig under gymnasietiden också!

Ok! (:


   
SvaraCitera

JagÄrBaraEnKille:
Jag går i 8an och är femton år men jag vet fortfarande inte vad jag ska jobba med efter gymnasiet. Och jag har ingen aning om vilken gymnasieutbildning jag ska gå. Jag är helt lost. Och jag känner att jag måste jobba med något som man tjänar hyfsat bra med pengar på men jag vet inte vad. Det enda jag gör på fritiden är att ligga och kolla på youtube och spela iPadspel. Det känns som att jag slösar bort all min tid på oviktiga saker när jag skulle kunna plugga och sedan få ett bra jobb istället. 

Du borde gå på gymnasiemässan, och du bor i Stockholm så brukar det finnas i Älvsjö


   
SvaraCitera

Letar du efter ett lån? Behöver du pengar av någon anledning? oroa dig inte mer om dina ekonomiska problem som vi är här för att hjälpa dig att lösa dem. Vi erbjuder lån för alla på bara 2%, lån erbjuds både anställda och arbetslösa, våra tjänster är mycket snabba och 100% pålitliga. Om du är intresserad, kontakta oss på Finance.4all@aol.com och få dina lån idag.

Tack,
www.financeforall.webs.com


   
SvaraCitera

Du har tid kvar att tänka över ditt gymnasieval och behöver inte oroa dig just nu. Det du kan fundera över är dock vilka ämnen du är mest intresserade av i skolan just nu.

Gillar du mer att diskutera, göra uppsatser och lära dig om samhället skulle samhälle passa dig bra. De har mindre matte, om jag inte har helt fel läser man bara matte 1b och 2b i det programmet.

Gillar du mer matte och funderar på att skaffa eget eller jobba inom företag är ekonomi linjen bra, du får oftast skaffa eget uf företag och testa på i praktiken. 

Är du mer studiemotiverad och funderar på att läsa vidare till något inom medicin så kan du välja naturvetenskap. Är dock en väldigt krävande linje där du behöver lägga mycket tid på plugg och teori.

Om du ångrar dig när du väl valt en linje kan du alltid byta. Det är lättare att byta från högskoleförberedande program till yrkes än tvärt om så om du fortfarande är osäker när du väl ska göra gymnasievalet, tänk på att välja något du tycker är kul och är bra på. Behörighet kan du alltid läsa upp men det är dina betyg som räknas i slutändan.


   
SvaraCitera

Hej! Om du vill hа gratis sех → http://vyx.se/y0p ← det finns mångа tjejer som väntar på dіn penіs i din stad 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera

Hej! Om du vill hа gratіs sеx → http://vyx.se/y0p ← det fіnns mångа tjеjеr som väntаr på dіn penіs i dіn stad 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera