Aviseringar
Rensa alla

Jag har klappat en livs levande noshörning!


Ämnesstartare

Jag har klappat en katt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Jag har klappat en katt!!

[surprised] jag med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klappat igelkott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[surprised] jag med!

high five!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag jobbar med ormar, spindlar, skorpioner o.s.v. nästan dagligen. [blush]

trädkramare också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en tjej

ONT: den skada mig


   
SvaraCitera

har kloppat en hårig larv


   
SvaraCitera

Har klappat de vanliga zoo och djurparksdjuren men något som kändes jävligt tufft var när jag bodde i Etiopien och där fanns en grupp babianer en bit ifrån min bostad. Varje dag jag var där så gav jag dem lite mat och försökte komma lite närmre i någon timme, efter ungefär 4-5 veckor så fick jag röra hanen i flocken och de andra utan att de visade någon aggression. Det kändes sjukt mäktigt fast jag var ganska rädd.

Annars har jag varit jävligt nära att klappa vilda flodhästar men blev hindrad för mitt eget bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

delfin

vill ocksååå


   
SvaraCitera
time
 time

isola:

tycker så jävla synd om den där spindeln i en burk de har på skansen. eller hade när jag var liten.

Ågud den där spindeln fick mig att inse hur enorm min spindelfobi egentligen var.

Eller det var egentligen rummet den var i. Sjukt obehagligt. Upp till dess trodde jag att jag bara tyckte att de var lite halvcreepy men sen åkte vi till Skansen och jag kunde fysiskt inte förmå mig att gå in i rummet. Fick springa tillbaks genom hela huset för att komma ut sen. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vill ocksååå

Typ happiest moment of ma lajf!! Dirigerade dem lite också. Flip hette den jag klappade och var gammal. Sen stod det i tidningen att den dött. Blev ledsen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Flip hette den jag klappade och var gammal.

klassiskt!

isola:

Typ happiest moment of ma lajf!!

förstår det! hur, var, när, varför?

isola:

. Sen stod det i tidningen att den dött. Blev ledsen 🙁

nej 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

förstår det! hur, var, när, varför?

Kolmorden för en massa år sedan. Var bokstavligen besatt av delfiner under i princip hela min barndom, så jag såg väl rätt lyrisk ut när jag stod där vid staketet och tittade på dem. Så kom en vänlig skötare och ba vill du vara med i showen sen? Vad heteru så ropar vi upp ditt namn. Kom och sprita av dig osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så kom en vänlig skötare och ba vill du vara med i showen sen?

LYLLO!! [surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Jag har klappat en känguru [cool]!! Och en igelkott [blush]


   
SvaraCitera