Aviseringar
Rensa alla

Jag har klippt mig själv :O


Ämnesstartare

Köp en sån där maskin och klipp med, den kostar typ bara 300 kr och är lätt att klippa med. Eller det kanske var det du använde? [crazy] Aja, blir nog lite jobbigt med sax iaf. [smile]


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

nja 470 kr varannan månad är lite overkill enligt mig [rolleyes]

okej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Köp en sån där maskin och klipp med, den kostar typ bara 300 kr och är lätt att klippa med. Eller det kanske var det du använde? [crazy] Aja, blir nog lite jobbigt med sax iaf. [smile]

Jag hade maskin och rakade typ undercut fast 1 cm typ kanske 1.5 och sen så klippte jag till luggen lite random [bigsmile]


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Jag hade maskin och rakade typ undercut fast 1 cm typ kanske 1.5 och sen så klippte jag till luggen lite random [bigsmile]

Jag vidhåller att det blev bra. Hur fan ska man ha råd med dom där priserna? Ska alla skaffa dreads eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Jag hade maskin och rakade typ undercut fast 1 cm typ kanske 1.5 och sen så klippte jag till luggen lite random [bigsmile]

Aha, ja men det är ju inte fult iaf. Det ser normalt ut bara [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Aha, ja men det är ju inte fult iaf. Det ser normalt ut bara [smile]

Tur det då [bigsmile] Det är en ganska speciell frisyr egentligen men det syns inte så bra på bilderna, har inget bra ljus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duktigt


   
SvaraCitera

Helt godkänt! [smile]
Tror inte jag skulle reagera och tänka "han måste ha klppit sig själv!!"


   
SvaraCitera

Mamma brukar klippa mej[blush]


   
SvaraCitera

hmmz


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

failat

Jävla bög


   
SvaraCitera

Det ser väl helt okej ut. Korthåriga har det ju lättare om det blir ojämt. Det är ju bara att man hittar ett sätt att styla det på så det ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

So Lazy:

Jag vidhåller att det blev bra. Hur fan ska man ha råd med dom där priserna? Ska alla skaffa dreads eller?

Antingen skaffar man dreads eller så går man och skaffar sin hockey-pojke-frisyr som alla andra karlstadsbor

tjockboll:

duktigt

Tack [smile]

Bl0cket:

Helt godkänt! [smile]
Tror inte jag skulle reagera och tänka "han måste ha klppit sig själv!!"

Det resultatet jag var ute efter [smile] jag tror det funkar, men jag kände mig tvungen att kolla ums åsikter [bigsmile]

kebu12:

Mamma brukar klippa mej[blush]

Mammor är bra saker [y]

schizofrenutter:

hmmz

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

Jävla bög

Varför [no-no]

Harpyja:

Det ser väl helt okej ut. Korthåriga har det ju lättare om det blir ojämt. Det är ju bara att man hittar ett sätt att styla det på så det ser bra ut.

det är inte så kort uppepå faktiskt, men det beror ju på vad man jämför med. Men som du säger, stylingen gör mest.


   
SvaraCitera

Din lugg såg lite självklippt ut...


   
SvaraCitera