Aviseringar
Rensa alla

Jag har krockat.. mår dåligt!


Ämnesstartare

[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Coolt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan. Klarade du dig utan skador?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, hemskt! Man mår hemskt dåligt därefter...
Vila! Hoppas du mår bättre snart *kramar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad hände??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekmeister:

Fy fan. Klarade du dig utan skador?

ja det gjorde jag faktist.. kändes helt sjukt! fick världens chook bara... stängde av bilen och sprang och la mig i diket och grät för mig själv tills hjälpen kom.. käns riktigt otäckt att se bilen igår..=(

ISMG:

Coolt.

inte coolt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var ju onödigt. men har man inte dubb näre är halt så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

*kramar*

tack tack[love]

enhimmelskdrog:

vad hände??

Jag halkade bara ut från min vägbana sen in på dem mötandes vägbana, fick då panik eftersom jag var jättenära på att frontalkrocka med den mötande, så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde sen gled jag över till cykelbanan på vänster sida dvs tvärs över hela "allt" ner i ett dike och bums in i ett träd.. men jag klarade mig som tur va.. och hade inte min son i bilen kan inte beskriva vilken lättnad det kändes att han inte var med eftersom hans bilbarnstol hade flyttat på sig totalt=(

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

det var ju onödigt. men har man inte dubb näre är halt så..

Jo det är lite otur i allt, för samma dag på kvällen skulle vinterdäcken på och kl 9 skulle helförsäkringen på men jag krockade ca halv 8..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

jättenära på att frontalkrocka med den mötande, så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde sen gled jag över till cykelbanan på vänster sida dvs tvärs över hela "allt" ner i ett dike och bums in i ett träd.

aha men läskigtt [sad] bra att du klarade dig undan fysiska skador iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bra att du klarade dig undan fysiska skador iaf

[love]


   
SvaraCitera

Hoppas du har lärt dig en läxa nu - kör inte bil.


   
SvaraCitera

Haha, vilken fjollig krock... Typiskt tjejer, antingen "go big" eller så krockar man inte alls. Som mig, I went big [cool]

201010051430.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag krockade en gång förut.

Rammade en pensionärs volvo rakt i rumpan [cool]

Mådde typ dåligt hur länge som helst, men fick lite coola ärr på kinden från Airbagen som såg badass ut [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara du i bilen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å nu har du ju kvaddat Pizzaräsern... så då kan du köpa en bättre bil [wink]


   
SvaraCitera