Aviseringar
Rensa alla

JAG HAR MASK!


Ämnesstartare

hjälp jag har mask och jag vet inte vad jag ska göra. Kan inte precis säga till någon att jag har det liksom, Vem fan har det? Så jävla äckligt. Det kliar varje kväll och natt och jag kan inte sova faan. så hemskt. Har inga pengar för maskmedel, helt pank. Vet någon vad sånt kostar? Det är springmask btw. åååh orkar inte. Går det aldrig över av sig sj? Har gått typ en vecka tror jag nu.


   
Citera
Ämnesetiketter

ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera

gå till doktorn?[party]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Livetenligt:

Så jävla äckligt

ja verkligen [censur]

Jag skulle gå till läkare, och innan jag blev av med parasiterna skulle jag knarka zopiklon


   
SvaraCitera

För mkt information!


   
SvaraCitera

skaffa pengar, gå till apoteket o säg att din lillebror har mask i magen eller nåt och fråga efter lämplig medicin (den är väl receptfri)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAAG VET MEN JAG HAR JU INGA PENGAR [cry] NI SKULLE BARA VETA HUR MYCKET DET KLIAR. JAG GRÅTER, DET ÄR SÅ ÄCKLIGT.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Fråga mamma/pappa kanske? De förstår ju. Jag hade springmask senaste jag var 7 år. Det var förjävligt minns jag. Om du blandar i tabletterna i maten så blir det kanske inte så hemskt heller. Minns att jag åt dem med glass.


   
SvaraCitera

Livetenligt:

JAAG VET MEN JAG HAR JU INGA PENGAR NI SKULLE BARA VETA HUR MYCKET DET KLIAR. JAG GRÅTER, DET ÄR SÅ ÄCKLIGT.

be dina föräldrar om pengar annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, det sista jag gör är att gå till mamma o pappa, de kommer bara mobba sönder mig. Hade det här mycket när jag var liten för att jag alltid åt snö och dylikt. Och nu vet jag inte vart jag har fått det ifrån, finns det ingen mer som är drabbad? JO jag kan ju skrapa ihop 55 kronor, men inte till på lördag och då ska jag va med kompisar hela kvällen o ha kul liksom, kul att ha jävla maskar i röven då som kliar sönder? Nog med att man ska skrapa ihop 30 spänn till alkoholen liksom.. och maten.. åhhhhhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Fråga mamma/pappa kanske? De förstår ju. Jag hade springmask senaste jag var 7 år. Det var förjävligt minns jag. Om du blandar i tabletterna i maten så blir det kanske inte så hemskt heller. Minns att jag åt dem med glass.

Kan man inte svälja tabletterna med vatten? Hela? Eller måste man tugga dem?


   
SvaraCitera

"Jättevanligt" ju. Finns receptfritt på apoteket


   
SvaraCitera