Aviseringar
Rensa alla

Jag har mellan 1-2 gemensamma intressen med folk på bado, och det är då folk som ofta fyllt i 100+ intressen Oo


Ämnesstartare

någon annna sida? eller är online dåligt sätt att träffa folk på helt enkelt? jag tror nästan det alltså....


   
Citera

Räcker inte 1-2 gemensamma intressen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Räcker inte 1-2 gemensamma intressen då?

kanske, gemensamma intressen är då smink och Europa. Galen


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte:

kanske, gemensamma intressen är då smink och Europa. Galen

Du kanske har för övergripande intressen? Ämnet Europa är ganska brett, pröva att dela upp det i fler delar? T.ex. internationella relationer, geografi, EU-politik, specifika länder eller vad inom europa du nu är intresserad av. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som sagt, testa ngn seriösare, någon som kostar en liten slant i månadsavgift. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Du kanske har för övergripande intressen? Ämnet Europa är ganska brett, pröva att dela upp det i fler delar? T.ex. internationella relationer, geografi, EU-politik, specifika länder eller vad inom europa du nu är intresserad av. 

Ingen brud på badoo har fyllt i sånna saker. har exempelviss fyllt i Spinoza, Hegel, ect som intressen. och kombinatorik ist för mattematik osv. men ingen har ju fyllt i det :... hur vet jag? för jag verkar var den första som fyllt i det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
som sagt, testa ngn seriösare, någon som kostar en liten slant i månadsavgift. 

vet inte om det hjälper så mycket ärligt talat. kanske om man är average dude, jag är inte NT så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

vet inte om det hjälper så mycket ärligt talat. kanske om man är average dude, jag är inte NT så. 

haha vad är du då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk fyller väl i mer vardagliga saker som typ klappa djur, äta jordgubbar, titta på tv etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm vad jag minns sen badoo är att folk fyller i helt onödiga jävla intressen för att få tillgång till att läsa andras intressen (som antagligen också endast är ifyllda för att få läsa andras)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
mm vad jag minns sen badoo är att folk fyller i helt onödiga jävla intressen för att få tillgång till att läsa andras intressen (som antagligen också endast är ifyllda för att få läsa andras)

Gråter mm, känns så. mysa, kärlek osv har folk fyllt i som intressen WTF Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
mm vad jag minns sen badoo är att folk fyller i helt onödiga jävla intressen för att få tillgång till att läsa andras intressen (som antagligen också endast är ifyllda för att få läsa andras)

grejen är ju att man ska kunna prata om intresserna :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Online är kasst o träffa folk, ut på krogen med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Online är kasst o träffa folk, ut på krogen med dig

JAAAA JAG HAR FÖRSÖKT ONLINE I 7+ ÅR NU!!!! DET ÄR DAGS ATT JAG PROVAR NÅGOT NYTT. SPECIELLT NU NÄR JAG HAR BYTT INSTÄLLNING TILL KK OCH ONS. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

grejen är ju att man ska kunna prata om intresserna :S

mm men folk på badoo är inte så intresserade av ens intressen


   
SvaraCitera