Aviseringar
Rensa alla

Jag har mellan 1-2 gemensamma intressen med folk på bado, och det är då folk som ofta fyllt i 100+ intressen Oo


Ämnesstartare

FruLiten:

mm men folk på badoo är inte så intresserade av ens intressen

VAD ÄR DOM INTRESSERADE AV??? FATTAR INTE... HJÄLP Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

JAAAA JAG HAR FÖRSÖKT ONLINE I 7+ ÅR NU!!!! DET ÄR DAGS ATT JAG PROVAR NÅGOT NYTT. SPECIELLT NU NÄR JAG HAR BYTT INSTÄLLNING TILL KK OCH ONS. Party

Bra bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte: I 7+ ÅR NU!!!!

hur har de gått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom man själv väljer och stavar vad man nu vill ha som intressen så säger det ingenting alls egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
eftersom man själv väljer och stavar vad man nu vill ha som intressen så säger det ingenting alls egentligen

Nä, alla bara härmar varandra. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta försök göra dig själv mer unik och konstig än du är. Du har troligtvis också ett par alldagliga intressen som du kan fylla i. 

Om du nu prompt måste träffa en tjej som är intresserad av kombinatorik och flera hundra år gamla filosofer så får du också vara inställd på att det kommer att ta lång tid att hitta henne eftersom det är extremt ovanliga intressen.

Hade du fyllt i till exempel "filosofi" istället för enskilda filosofer så hade du i alla fall utökat ditt fiskenät.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken:
Sluta försök göra dig själv mer unik och konstig än du är. Du har troligtvis också ett par alldagliga intressen som du kan fylla i. 

Om du nu prompt måste träffa en tjej som är intresserad av kombinatorik och flera hundra år gamla filosofer så får du också vara inställd på att det kommer att ta lång tid att hitta henne eftersom det är extremt ovanliga intressen.

hon ska vara snygg med! haha, mm unik, aspergers är ganska unikt fuktiskt... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: någon som kostar en liten slant i månadsavgift. 

Haha, men det gör ju Badoo också? "Superpower", minns dock inte kostnaden. Men man får fler funktioner och sånt att tillgå.

Men annars finns ju Zoosk, som är ännu sämre än Badoo.
March.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kompis har badoo och han är populär där nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um är bästa dejtingsajten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa tinder, var någorlunda normal. Föreslå att ni träffas. Game over Blink


   
SvaraCitera