Aviseringar
Rensa alla

Jag har misshandlat.


Ämnesstartare

Jag sitter vid datorn. Jag skriver på MSN. Jag böjer på armen. AJ! Något surrar. Jag blir rädd och slår det. Stackars humla. Dog nog nästan. Den surrar panikartat mot fönstret men kommer inte igenom myggnätet! Jag blir skräckslagen, tänk om jag dödligt sårat den stackarn. Jag hjälper den ut. Mår så dåligt. Varför misshandlade jag hen? [cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aw

btw vem är det på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

axel jag letar efter ett högt berg att bygga nästa slott i på minecraft men kan inte hitta något :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är syndare än humlan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]

Slå ihjäl den om den lider för mycket. Fick avliva en fågelunge i somras, mådde så dåligt. Hade försökt mata, hitta dess bo den och få den att flyga jättelänge. Men inget hjälpte och den verkade förlamad i ena sidan och alldeles vimmelkantig. Så jag fick slå ihjäl den med en spade bakifrån. Mådde så dåligt.[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Sluta döda åländska humlor [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar tända eld på insekter för att få se dem lida. Skitskoj! Kör hårt mannen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så jag fick slå ihjäl den med en spade bakifrån

Att slå ihjäl är ju det mest humana Dold text: (ironi) ... Varför ringde du inte en veterinär lr nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rrow:

Att slå ihjäl är ju det mest humana Dold text: (ironi) ... Varför ringde du inte en veterinär lr nåt?

Men är du dum? De kan inte göra småfåglar ickeförlamade igen, de är inga trollkarlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men är du dum? De kan inte göra småfåglar ickeförlamade igen, de är inga trollkarlar.

Vad vet du om fåglar så att du kan dra korrekta diagnoser och behandlignar? Det som är dumt är att ta livet av en fågel, speciellt när man påstår sig vara en stor djurälskare, istället för att ringa en veterinär först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska komma övr å trösta dehj ........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rrow:

Det som är dumt är att ta livet av en fågel, speciellt när man påstår sig vara en stor djurälskare, istället för att ringa en veterinär först.

Tror du själv veterinärer ger intensivvård till mycket skadade och vilda fåglar?

Jag skulle kalla en sådan veterinär för djurplågare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är säkert en såndär som tycker att man ska utsätta möss för komplicerade bukoperationer och låta hundar gå i rullstol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rrow:

Vad vet du om fåglar så att du kan dra korrekta diagnoser och behandlignar? Det som är dumt är att ta livet av en fågel, speciellt när man påstår sig vara en stor djurälskare, istället för att ringa en veterinär först.

Men snälla du, tänk lite. Har du träffat ett djur, övht?
Förlamningar går sällan att ordna, ens på människor. Tror du då att det finns en mirakelkur för småfåglar? Skärp dig nu.


   
SvaraCitera