Aviseringar
Rensa alla

Jag har nog sytt ca 20 kuddar i mitt liv


Ämnesstartare

när man var liten och hade trä/syslöjd så gjorde man ju alltid samma, simpla sak dvs kuddar, vad gjorde du oftast på de lektionerna och vad hade du?

det enda jag gjorde var kuddar och hyllor. en gång gjorde jag en avancerad kudde (lappteknik)
det var ballt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fan vilken lame tråd komde jag på nyss haha im outta herE:P


   
SvaraCitera

gjorde kuddar, en missbildad smörkniv, hyllor och lite annan skit.
gjorde också en kudde med lappteknik.. undrar vart i helvete den tog vägen[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte, någonting protesterar och ger mig ångest när jag försöker minnas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försökte göra ett lapptäcke men tröttnade halvägs och lät det bli en duk istället. Försökte även göra en skärbräda men tröttnade där med och gjorde en välkomstskylt av det. Osv.


   
SvaraCitera

Jag har gjort nån duk, en tavla, en smörkniv, ett skitfult brevställ och tovat ull. Tova ull var ganska roligt, allt annat sög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde absolut ingenting på syslöjden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort en hjärtkudde med armar, en vanlig kudde, jag vävde flera gånger, stickade en liten halsduk, sydde en mjukis byxa (haha blev fail), sydde sånna där "lappar" med typ en hund eller något annat gulligt, jag har gjort en hylla, hemlig låda med lås, en bräda med plats för en penna och ngt som håller papper som man kan använda när man ville rita och inte kunde lägga pappret på något hårt, en leksaksbil, en cool gubbe som man la tråd i armar och ben och kunde låtsas att den kunde gå, en kanin på hjul och en pinne så man kunde gå med den hahaha.. en massa knäppt.


   
SvaraCitera

Jag virkade en råtta som jag därefter fyllde med bomull. Fin. Stickade en halsduk, stickade ett par vantar, gjorde flera stycken gosedjur, gjorde en kudde.

Gjorde ett kaninhus, gjorde flera knivar i trä, gjorde en jättetrevlig CD-hylla, gjorde en konstig påskkorg i trä som såg ut som en höna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort kuddar, t-shirt, långärmad, maglinne, väska, stickat gosedjur, virkat gosedjur, sytt grytlappar m.m.


   
SvaraCitera

Ja, gjorde även grytlappar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudde, väska, ostbricka och ett öga på hjul...[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde en kudde med ett broderat landskap med koalor och sköldpaddor på också, men tröttnade halvägs och sydde om paddan till en katt och trädgården till mossa. Bergen blev i ental och fäst i två långa trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde en ostbricka en gång tror jag, och smörkniv, en asful jacka, en kudde med brodyr, en låda, en.f.s.fhh df fgj k k c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde en del Jing Jang-gosedjur, bl.a en krabba och en delfin. En låda, en tavla, ett grillspett och sen minns jag inte mer.


   
SvaraCitera