Aviseringar
Rensa alla

Jag har 0 IQ


.......-:

så man kan vara lydig och inte kritisera något, gilla överdriven säkerhet som stänger in en från verkligheten, vara ytlig och lat och inte ta ansvar för något mer

Nä om man utgår från sin enda hjärncell så kanske sen bror det på om den är smart eller inte.

Vet inte riktigt hur du menar dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Nä om man utgår från sin enda hjärncell så kanske sen bror det på om den är smart eller inte.

Vet inte riktigt hur du menar dock.

en cell kan inte vara smart, krävs många för d..

menade inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IQ beror mycket på omständigheterna. Fick mycket bättre resultat när jag var utvilad och slapp sitta i ett klassrum. Sen är det förstås lättare när man gjort testen ett par gånger och börjat fatta vad det handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: IQ beror mycket på omständigheterna. F

håller med
jag fick bättre resultat när jag svarade på alla frågorna än när jag inte gjorde det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Så du dricker? 

Fan va du är negativ mot alkoholen då


   
SvaraCitera
GraGo

S3ON:

d är jag 

Ok, lågtempererad anekdot, manliga syskon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Ok, lågtempererad anekdot, manliga syskon.

nä  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Ok, lågtempererad anekdot, manliga syskon.

rösta i min tråd


   
SvaraCitera
GraGo

FNÖ:

rösta i min tråd

Det har jag gjort, får jag läsk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Det har jag gjort, får jag läsk?

visst *ger läsk* 


   
SvaraCitera

Någon iq tester nånstans


   
SvaraCitera
time
 time

mynona: en jag gissar att jag har lågt med tanke på att det mest tycks väga matematisk förmåga

Inte alls.

Eller: Ja, det finns mattefrågor i IQ-test. Dock är det inte svåra frågor och det är en mycket liten del av provet. Jag tyckte fokus låg på mönsterseende och slutledningsförmåga, dock är det ju två naturligt värdesatta egenskaper när det kommer till matematik, förstås.


   
SvaraCitera
mynona

time:

Inte alls.

Eller: Ja, det finns mattefrågor i IQ-test. Dock är det inte svåra frågor och det är en mycket liten del av provet. Jag tyckte fokus låg på mönsterseende och slutledningsförmåga, dock är det ju två naturligt värdesatta egenskaper när det kommer till matematik, förstås.

Jaså? Ja, jag har då och då när det kommit på tal tänkt att jag borde göra om och slutföra ett test av ren nyfikenhet. Alla matematiska frågor uppfattar dock jag som svåra. Har redan i förväg beslutat mig för att jag måste tillhöra de som får lågt resultat. Men att träna slutledningsförmåga och mönsterseende kan alltid vara positivt. Måste komma mig för att slutföra ett test någon gångFörvirrad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är 1+1?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 119 🙂


   
SvaraCitera