Aviseringar
Rensa alla

Jag har ont i slidan & är jätterädd


Ämnesstartare

Kollade slidan med hjälp av en spegel...
[cry]
Precis vid hålet så finns hud... Asså i hålet..
En liten del av min slidvägg har dragits ut... Jag kommer aldrig någonsin mer kunna föra in någonting i fittan eller ens kunna föda barn... Jag är rädd.
Jag har bokat tid på ungdomsmottagningen och ska dit under lovet, om jag vågar/orkar/har tid.

Tror ni jag kommer kunna få hjälp?
Någon som vart med om samma sak?
Seriöst, jag är jätteledsen och vill gråta[cry] ingen förstår...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej men gå till ungdomsmottagningen så får du reda på om något är fel eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Nej men gå till ungdomsmottagningen så får du reda på om något är fel eller inte

Men om det skulle vara ngt fel kan dom nog inte gör något åt det[sad] vad ska dom göra lix?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va? vadå hud? E du oskuld? dra bort hudbiten e den lös lr? hmmm säkert ingen fara e de något fel så skär de säkert bort huden lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elektriska stolen:

Men om det skulle vara ngt fel kan dom nog inte gör något åt det[sad] vad ska dom göra lix?

tror ej något är fel, bara du som är lite osäker. men är något fel så kan dom säkert göra något åt det.
du behöver ej vara orolig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

E du oskuld? dra bort hudbiten e den lös lr? hmmm säkert ingen fara e de något fel så skär de säkert bort huden lr?

Nej, är inte oskuld.
asså jag förde in en sak i fittan som hakade fast i slidväggen och när jag skulle dra ut föremålet drogs huden typ ut... Skrek och grät och kändes som att livmodern vad påväg ut.
Huden syndes inte på ett tag men sen efter någon månad/några veckor hade jag sex och kände samma smärta, mot kvällen hade jag ont i slidan.
Nu när det gått någon månad sen jag hade sex så har hudsaken kommit fram, den syns, och jag kan inte pulla... Det gör för ont och jag har smärtor i slidan och vid livmodern kan t.o.m. få ont bara jag inte rör[cry]

kebu12:

tror ej något är fel,

jo ngt är fel 🙁

kebu12:

du behöver ej vara orolig

ty, ska försöka lugna mig <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elektriska stolen:

asså jag förde in en sak i fittan som hakade fast i slidväggen och när jag skulle dra ut föremålet drogs huden typ ut... Skrek och grät och kändes som att livmodern vad påväg ut.

[censur]

Vad var det du förde in? En kniv? [shake]

Elektriska stolen:

Nu när det gått någon månad sen jag hade sex så har hudsaken kommit fram, den syns, och jag kan inte pulla... Det gör för ont och jag har smärtor i slidan och vid livmodern kan t.o.m. få ont bara jag inte rör[cry]

Blöder det från hudsaken eller? Undra om man kan sy i fittan förresten, de kanske gör det...? Du måste säkert iaf låta den läka och inte ha sex eller stoppa in något alls under någon månad då kanske de självläker?? Eller vadå stoppade du in saken så långt in så den kanske fastnade i livmodertappen heter det så? [surprised] ajjj...fast det är nog ingen fara när man föder en fet unge så måste ju fittan förstöras totalt så ett föremål är väl samma sak...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fast barn har ju inga vassa kroppsdelar så den sliter väl inte med sig slidväggen... om den inte bestämmer sig för att mumsa lite på vägen ut.. fast den har iofs inga tänder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fast barn har ju inga vassa kroppsdelar så den sliter väl inte med sig slidväggen

jo men huden kanse formas som en påse runt barnet nären e påväg ut lr ngt lol[cry] nej men... vet inte 🙁

Angelize:

Blöder det från hudsaken eller?

Nee, blödde inte då den drogs ut heller... Såg inget iaf.

Angelize:

Vad var det du förde in? En kniv?

En borste. Handtaget/skaftet på borsten hade en liten krok & det var den kroken som på något konstigt vis hakade fast i någon hudsak[shake][sad]

Angelize:

Undra om man kan sy i fittan förresten, de kanske gör det...?

Vill inte[cry]

Angelize:

Du måste säkert iaf låta den läka och inte ha sex eller stoppa in något alls under någon månad då kanske de självläker??

Aa, jag tror också det men asså tror huden fortfarande kommer vara typ.. Lös & om jag typ har sex igen så kommer den fucka ur som den gör nu[cry] sist jag hade sex kände jag hur huden drogs in & ut, det gjorde fett ont[cry] åh asså det är svårt att förklara, ingen tror mig D:

Angelize:

Eller vadå stoppade du in saken så långt in så den kanske fastnade i livmodertappen heter det så?

Jag hoppas inte det[cry]

Angelize:

ajjj...fast det är nog ingen fara när man föder en fet unge så måste ju fittan förstöras totalt så ett föremål är väl samma sak...

[cry] kmr inte få barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du överreagerar [crazy] går säkert att fixa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tror du överreagerar går säkert att fixa

hehe... Det tror inte jag, jag tror att andra skulle flippa mer än jag för den här smärtan går inte ens att sova med & jag har aldrig i hela mitt liv haft några som helst smärtor som gjort att jag inte kan sova eller ens haft sömnproblem.
Men aja, jag hoppas det går att fixa 🙂


   
SvaraCitera

Elektriska stolen:

asså jag förde in en sak i fittan som hakade fast i slidväggen och när jag skulle dra ut föremålet drogs huden typ ut... Skrek och grät och kändes som att livmodern vad påväg ut.

Då har du väl i alla fall lärt dig någonting, gör inte om det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din reaktion är fullt förståelig, men du behöver nog inte oroa dig inte. Det låter inte som om något hemskt farligt har skett. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud. Du kan få infektioner och grejer, gå till läkare så fort som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför kör man in en krok i fittan ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukelikakan:

varför kör man in en krok i fittan ens

Jag hade inte upptäckt den, kollade inte så noga.

isola:

Du kan få infektioner och grejer, gå till läkare så fort som möjligt.

Jag tror jag har fått[cry]

Jonnybravo91:

Det låter inte som om något hemskt farligt har skett.

Jo, om du skulle höra hela historien[chocked]

Jonnybravo91:

Din reaktion är fullt förståelig

<3

Speltidning:

Då har du väl i alla fall lärt dig någonting, gör inte om det

Hahah, jo, sant


   
SvaraCitera