Aviseringar
Rensa alla

Jag har ONT!


Jeay_L
Ämnesstartare

Mina halsmandlar är uppsvällda, mitt ena öra gör ont, jag har haft huvudvärk, nackspärr och varit allmänt stel i ryggen + illamående och yrsel..

Blir eventuellt läkare imorgon..

Trösta mig![cry]


   
Citera

det kan bara bli bättre!


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det kan bara bli bättre!

Just nu känns det bara tvärt om.. mådde ändå hyfsat förrgår kväll men sen har det bara blivit värre [sad]

Har hög smärttröskel egentligen men just nu ligger jag i princip å gråter för det gör så förbannat ont [sad]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Har hög smärttröskel egentligen men just nu ligger jag i princip å gråter för det gör så förbannat ont

du ska absolut till läkaren imorn [tard]


   
SvaraCitera

Häll i dig en massa värktabletter och sömntabletter så slipper du smärtan (sov!)


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Just nu känns det bara tvärt om.. mådde ändå hyfsat förrgår kväll men sen har det bara blivit värre [sad]

Har hög smärttröskel egentligen men just nu ligger jag i princip å gråter för det gör så förbannat ont [sad]

Låter som om du har samma mysiga halsont som jag hade för några veckor sen![bigcheers]

"Det får över, det går över, det går aldrig över"

Dold text: jodå.


   
SvaraCitera

HALSMANDLAR ÄR DJÄVULENS PÅHITT


   
SvaraCitera

[sad][love]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du ska absolut till läkaren imorn

En kompis som smittat mig typ trots att vi bara satt utomhus och pratade och jag gav henne en snabb kram då vi skulle fara, ska ju nästan vara omöjligt att bli smittad då men tydligen inte [sad]

Värsta är att jag tydligen måste till en skum privatläkare för min moder tydligen skrev in mig hos han då jag var liten... [sad]


   
SvaraCitera

Du har garanterat haft en fästing, gå till sjukan så kollar dom upp dig på ett kick. Du kan tacka mig sen...


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Värsta är att jag tydligen måste till en skum privatläkare för min moder tydligen skrev in mig hos han då jag var liten.

tror att privatläkare kan vara bättre än random läkare faktiskt [y]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Angelize:

Häll i dig en massa värktabletter och sömntabletter så slipper du smärtan (sov!)

Värktabletterna tog slut igår och har inga sömntabletter [sad]

Blivande_japan:

Låter som om du har samma mysiga halsont som jag hade för några veckor sen!

Jag lider med dig i efterskott!

schism:

HALSMANDLAR ÄR DJÄVULENS PÅHITT

Polyperna hittade läkarna på att operera bort då jag var liten, varför kunde dom inte tagit halsmandlarna på samma gång? Spydde ändå blod så mkt värre kunde det ju inte bli!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Värktabletterna tog slut igår och har inga sömntabletter [sad]

usch da [shake][shake]


   
SvaraCitera

Lider med dig...


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

nazgul:

Du har garanterat haft en fästing, gå till sjukan så kollar dom upp dig på ett kick. Du kan tacka mig sen...

Fästingar finns det inte så många av här uppe i norr, iallafall inget större problem med dessutom har jag knappt ens rört mig där det kan finnas..

enhimmelskdrog:

tror att privatläkare kan vara bättre än random läkare faktiskt

Men han är konstig!! Fast det blir väl säkert bra, han kurerade mig då jag var liten iallafall!


   
SvaraCitera