Aviseringar
Rensa alla

JAG HAR RÅKAT ÄTA NÖFFNÖFF! NOOOOOOOOO!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Åh nej!!!!!!!!!! Jag har varit vegetarian i flera år men ätit gris utan att veta om det!!!!! Det märkte jag idag och nu vill jag kräkas!!!!! Ibland köper jag en pizza som heter Pizza vegetable i frysdisken för den är god med grönsaker på!!! Jag läser alltid innehållsförteckningen och idag gjorde jag det igen vet inte varför men DÅ DÅ SÅG JAG ATT DET TYP STOD 3% inlagd pepperoni och då kom ett larm som sa i mitt huvud pepperoni är inte det korv???? JOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

ÄCKEL PIZZA
fast det syns ju inte korvarna så de måste vart inlagda i degen lr???? försöker de lura veggisar till detta

kräks


   
Citera
Ämnesetiketter

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast det står att det är den där gröna starka grejen när man e kebab men det är ju korv vad är det egentligen skabbyt iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte stava grisköttet har förstört hjärnan menar äter kebab*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir vad du äter.......[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka ha kött i en vegg pizza, dåligt av dom som gör pizzan ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

fast det står att det är den där gröna starka grejen när man e kebab men det är ju korv vad är det egentligen skabbyt iaf...

Pepperoni är väl äckelkorv? [sad] Ser iallafall ut så på google bildsökning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vore det här USA så skulle jag stämt företaget och få 3,2 miljoner


   
SvaraCitera

Angelize:

fast det står att det är den där gröna starka grejen när man e kebab men det är ju korv vad är det egentligen skabbyt iaf...

Om det nu stod inlagd så är det nog sån grön fefferoni/pepperoni vad fan det nu heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Pepperoni är väl äckelkorv? [sad] Ser iallafall ut så på google bildsökning.

Ja! Men jag ser ju ingen korv på pizzan. Bara grönsaker. Smakar inte heller korv. När jag googlade så kom flashback fram och sa att det kunde vara både korv och den där gröna starka grönsaken (jalapeno?)

Och där man beställer riktig pizza (och det står vad alla pizzor innehåller o keb ab) så står det "pepperoni" i kebaben och då syftar de ju på det gröna

så man vet ju inte
som russian roulette är detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja vore det här USA så skulle jag stämt företaget och få 3,2 miljoner

Det var ju du som failade genom att inte läsa innehållsförteckningen. Du hade inte vunnit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja! Men jag ser ju ingen korv på pizzan. Bara grönsaker. Smakar inte heller korv. När jag googlade så kom flashback fram och sa att det kunde vara både korv och den där gröna starka grönsaken (jalapeno?)

Ring och fråga konsument kontakten och om dom menar äckelkorv säger du att du hatar dom och att dom borde ge dig kompensation för att du spytt upp deras äckelpizzor på mattan. [sad][sad][sad][sad] Lycka till syster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yankee:

Det var ju du som failade genom att inte läsa innehållsförteckningen. Du hade inte vunnit.

Dom har ju inte specifierat om dom menar gröna pizza sakerna eller korven? :S:S:S:S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta man lägger in peperoni (korv)? [shake]

Så tror det är den gröna för i butik är den ju inlagd när man köper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I det här fallet är det med 99% säkerhet pepparfrukten pepperoni (fefferoni) och inte korven som menas.
http://www.chilihead.se/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=35

Image

Notera dock att de flesta "vegetariska" pizzor innehåller ost som innehåller ostlöpe, så du bör vara försiktig i vilket fall.


   
SvaraCitera