Aviseringar
Rensa alla

jag har rymt...


Ämnesstartare

Har rymt.

Sitter på max 

Vet inte vad jag ska göra sen. Behöver 5 timmar tidsfördriv, kan inte åka hem förrns då. vad ska jag göra??

Har ba 30% batteri i telen, vet dålig framförhållning men jag var tvungen att dra jättespontant. kan ladda i bilen men d går jättelångsamt. Pallar inte stå på tomgång ngnstans i 5 timmar liksommmmm är typ lite för mkt miljövän för dt :$$$$$$$

Kom med tips på vad jag ska göra!!! 

P.s. tänker inte supa 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dansa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som aldrig förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att dra till gbg och ta en cigg sen dra hem igen, men då har jag ba slösat 3 timmar mvhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ut å käka i gbg vid 9. Vi har en extra plats bokad. Du är bjuden!


   
SvaraCitera

Rymt vad fan är du nio år eller? Gå en lång promenad någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SF BIO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
SF BIO

Aa fan d e bra ju. Hoppas d går ngn lång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade på en fyra timmars film igårkväll, egentligen 6 timmar lång ifrån början men dom var tvungna att korta den. Inte på bio dock.

Ingen aning om vilka som går på bio just nu, har för mig att det var någon actionrulle som släpptes 31 Januari. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: kan ladda i bilen men d går jättelångsamt. Pallar inte stå på tomgång ngnstans i 5 timmar

Varför ens ha bilen igång när du laddar mobilen? I med laddaren bara o låt den ladda.

Slå till tändningen i värsta fall, vissa ciggpluggar funkar utan att tändningen är på, andra gör det inte. Det är så olika...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Rymt vad fan är du nio år eller? Gå en lång promenad någonstans.

Precis min tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Kollade på en fyra timmars film igårkväll, egentligen 6 timmar lång ifrån början men dom var tvungna att korta den. Inte på bio dock.

Ingen aning om vilka som går på bio just nu, har för mig att det var någon actionrulle som släpptes 31 Januari. Rodnar

Aa tror d går ngn som heter american sniper lr ngt. Tänkte gå på kl. 20 men fanns inga bra platser kvar. Pallar inte sitta längst fram ocg få ont i nacken heheheheh... 

Ööö är på roadtrip atm, ngnstans i de småländska skogarna. Snöar som satan ser inte ett skit tyyyyyp :$$$$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är välkommen till min kamelrestaurang. Sitter här och dricker kaffe nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förbereder för en programledare imorgon, det blir cooltCool


   
SvaraCitera