Aviseringar
Rensa alla

Jag har så jävla tråkigt!


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, jag har sjukt tråkigt.. orkar inte göra något heller för att jag är för trött, dessutom så FINNS det inget att göra i en liten skit-håla som denna!


   
Citera

Hade det inte varit smartare att skriva INGET med stora bokstäver istället för att ha det på finns?


   
SvaraCitera

i min vänstra hand har jag en snickers, i den högra har jag en mars.


   
SvaraCitera

Ich auch... Men ska försöka gymma idag iaf :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5ive:
Hade det inte varit smartare att skriva INGET med stora bokstäver istället för att ha det på finns?

Nä, kände inte fört


   
SvaraCitera

5ive: Hade det inte varit smartare att skriva INGET med stora bokstäver istället för att ha det på finns?

nej livet är en tävling där den som betonar mest fel vinner
har du inte märkt


   
SvaraCitera

iskall: nej livet är en tävling där den som betonar mest fel vinner
har du inte märkt

Okej DÅ vet jag.


   
SvaraCitera

gör en drink av alla drycker som finns hemma eller gör mat och blanda ner allt som finns i kylskåp och frys som du vill ha och är sugen på

städa ditt rum och städa hela huset/lägenheten, spring runt där du bor eller gå en lång promenad, skriv egna låtar, rita, klottra, skriv dikter, hitta på en berättelse, sök efter konstiga hemsidor på internet och bli medlem, spela spel där du dödar zombier, spela andra spel, leta i din garderob och släng ut det du inte behöver eller vill ha, hitta på någon lek, sjung för dig själv, mima till dåliga 90-talslåtar, kolla på komedier som suger, kolla på film, dansa runt.


   
SvaraCitera

eller så ligger du i din säng och gör konstiga ljud och klagar på allt


   
SvaraCitera

Samma här


   
SvaraCitera

5ive:
Hade det inte varit smartare att skriva INGET med stora bokstäver istället för att ha det på finns?

beror väl helt på vad man vill betona, jag har inte svårt att se sammanhang där man vill betona "finns" i den meningen. typ, för att förmedla att även om man skulle ta sig i kragen och leta efter något festligt att göra så skulle det inte gå att hitta något ändå, så det är helt meningslöst.


   
SvaraCitera

Kolla på tv serier ^^(t.ex. Doctor who, Supernatural, Sherlock Holmes)


   
SvaraCitera

Häng lite här med alla andra som softar också.


   
SvaraCitera

Know the feeling bro


   
SvaraCitera