Aviseringar
Rensa alla

jag har skrivit 1 miljon bra inlägg men ni andra har kanske skrivit 2 bra inlägg


Ämnesstartare

Fantastiskt:

kan inte tyda din mening.betyder det att du är för smart för mig. eller att du komunicerar som en kratta?

du skriver ingen bra in lägg!! fatta du nu?


   
SvaraCitera

xxxx:

du skriver ingen bra in lägg!! fatta du nu?

men det stämmer ju inte? varför skriver du saker som inte stämmer? förtroendet för dig sjunker ju och man tar inte in nånting av vad du säger längre?

Pojken och vargen.

Läs den, förfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

men det stämmer ju inte? varför skriver du saker som inte stämmer? förtroendet för dig sjunker ju och man tar inte in nånting av vad du säger längre?

Pojken och vargen.

Läs den, förfan.

okej.. seriös svar istället, tänkte inte på dig i tråds starten.


   
SvaraCitera

xxxx:

okej.. seriös svar istället, tänkte inte på dig i tråds starten.

du menar att jag inte skriver dåliga inlägg?

YES! Cool


   
SvaraCitera

här ser ni um..

jobbar man för nånting.. så kan man få det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men varför gör du sådana här trådar när du inte kan ta emot kritik. även om du är skämtsam här så kommer du ta illa upp av minsta lilla och sedan dra upp allt med time, andré och alla i alla trådar uhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
men varför gör du sådana här trådar när du inte kan ta emot kritik

tycker inte du behöver svara om du bara ska kritisera, har ingen lust att förklara mig inför otrevliga svar som detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: kämtsam här så kommer du ta illa upp av minsta lilla och sedan dra upp allt med time, andré och alla i alla trådar uhu

svår och trycka ner, tyvärr för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: men varför gör du sådana här trådar när du inte kan ta emot kritik

Tack.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kritik är en sak men alla mot en är något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
men varför gör du sådana här trådar när du inte kan ta emot kritik. även om du är skämtsam här så kommer du ta illa upp av minsta lilla och sedan dra upp allt med time, andré och alla i alla trådar uhu

det är inte skämtsam men vad hade du själv gjort om någon hoppat på dig och säger alla dina inlägg är dåliga. jag vill bara försvara mig och säger att det inte är så. ingen vill bli förnedrad på det sättet som jag blev nyss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar inte framgångsrikt att vara bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ändå olika, funkar i en del sammanhang men inte just här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: och säger alla dina inlägg är dåliga

*nästan alla

xxxx: ingen vill bli förnedrad på det sättet som jag blev nyss.

Då du i en och samma tråd som jag försvarade dig var otrevlig mot mig och sedan jämnt fortsätter att jämra dig om hur ingen bryr sig och hur du måste försvara dig själv så har jag inte så mycket mer att säga än... skyll dig själv.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: *nästan alla

nej du skrev alla, speciellt alla de nya.

Storchen84: Då du i en och samma tråd som jag försvarade dig var otrevlig mot mig och sedan jämnt fortsätter att jämra dig om hur ingen bryr sig och hur du måste försvara dig själv så har jag inte så mycket mer att säga än... skyll dig själv.

har inget att skylla mig för. jag mår bra. men tråkigt att se hur andra beter sig. för er egen skull mest


   
SvaraCitera