Aviseringar
Rensa alla

jag har slutat röka tobak


Ämnesstartare

jag har slutat röka tobak

Såhär gjorde jag efter att ha brukat tobak i sju år

Jag bestämde mig en dag för att sluta röka, så jag berättade för alla att jag ville sluta
och jag ville inte se de besvikna
så jag tjuvrökte ibland för jag var så jäklans sugen, men det var så pass sällan
så tänkte jag på midsommar (då hade jag typ inte rökt på en vecka) "fan va gott de hade varit med en cigg" 
men de smakade så jävla äckligt. Och sen dess har jag inte varit sugen det minsta. Liksom, vem är sugen på något äckligt
abstinensen är inte så farlig faktiskt

det jag egentligen ville säga var att fler borde sluta röka
det skadar bara er, och det ser äckligt ut
ni luktar inte gott heller
räligt att pussa er
och så är det dyrt med, tänk på vad mycket pengar ni lägger på att ha sönder era lungor 

ni kan göra det
ni kan klara det

Varför vill man inte sluta röka?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

måste sluta ett tag för jag har inga pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dukig du är Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: måste sluta ett tag för jag har inga pengar

Ett tag bara? 

mrman: Dukig du är

Tack! min mamma och alla är jättenöjda över mig, det är kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Ett tag bara? 
Tack! min mamma och alla är jättenöjda över mig, det är kul.

ja


   
SvaraCitera
Yaren

Jag spenderar pengar på att förstöra mina öron. Hittills har jag lagt ned... nästan 3500 på enbart hårdrockskonserter. 

Juste fan, Gröna Kortet också. 3720 då. Suck... och så vare black sabbath och Joe bonamassa i höst jag ska se, faaaan. Jag är pank. 

🙁

Hursomhelst, bra jobbat. Har aldrig förstått mig på rökning alls. Får man kompisar (och annat, blink blink) och bra upplevelser? Samtalsämnen? Lycka? Tillfredställelse som inte bara räcker i en minut? 

Folk spenderar pengar på att alltid förstöra sig själva. Det kan jag acceptera. Men rökning, det kan jag bara inte förstå. Så bra jobbat verkligen. 🙂 börja inte igen!


   
SvaraCitera
penja

Va roligt! Va duktigt av dig! 


   
SvaraCitera
penja

Du borde lägga undan pengar varje gång du förut skulle köpt ett paket, och sen göra nått riktigt kul för dem. 


   
SvaraCitera
penja

Det där är någonting jag funderat på, men, skulle iof aldrig bli av. Behöver mina pengar... 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: Det där är någonting jag funderat på, men, skulle iof aldrig bli av. Behöver mina pengar... 🙁

Tacktack!! När man väl slutat så tänker man typ "varför i hela friden rökte jag för? Gud va dumt!"
Ja, alltså räkna ut typ va du röker för och se hur mycket du kan spara,
du hade kunnat köpa något du verkligen vill ha
eller åka på en resa
och tänk att få en resa istället för dåliga lungor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan peppa alla till att sluts röka tokab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Party Bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe: Bra

JÄTTEBRA! Röker du Passseee?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

JÄTTEBRA! Röker du Passseee?

Senast jag rökte en cigg var för flera månader sedan, någon gång i nov-dec och detta var på fyllan...så näää. Känner inte för att slänga pengar i sjön wöwöööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe: Senast jag rökte en cigg var för flera månader sedan, någon gång i nov-dec och detta var på fyllan...så näää. Känner inte för att slänga pengar i sjön wöwöööööö

Duktig kille! fler borde va som dig


   
SvaraCitera